» این وبلاگ منتقل شده
» رایزنی‌های فشرده دولت با مجلس برای احیای تبصره هدفمندی در بودجه سال ۹۳
» مربیگری تیم امید همای سعادت یا جغد شوم؟!/ جسارت و شجاعتم آرزوست
» عمران زاده:به خاطر مالیات 40 میلیونی ممنوع الخروج هستم/با پرسپولیس مذاکره هم نکردم چه برسد به قراردا
» لیست کامل بدهی‌های پرسپولیس برای ارسال به وزارت ورزش آماده شد
» عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می‌طلبد/ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد
» چلسی اتحاد را فتح کرد
» دولت باید سریعاً روش توزیع سبد کالا را اصلاح کند
» تیم های خودمان به تیم ملی بازیکن نمی‌دهند،وای به حال عرب‌ها/ قلعه‌نویی و کی‌روش علیه هم صحبت نکنند
» فغانی: از نوع بازی مجیدی خوشم می‌آمد/ کامرانی‌فر: به من هم پیشنهاد غش کردن داده شد!
» دیدار ظریف - کری در مونیخ/ وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌های موجود ادامه خواهد داشت
» از توصیه ویژه رئیس‌جمهور به سینماگران تا دعوت ایوبی به عذرخواهی/ تجلیل سعید راد از بازیگر فیلم ضدایر
» از فرمان شاهنشاهی تاسیس نیروی هوایی تا دژ پرنده آمریکایی در تهران
» آقای وزیر! شاید دادکان حق داشت که پیشنهادت را نپذیرفت/ کم اهمیت‌های میلیون نفری
» مواضع ایران در برنچیدن تاسیسات هسته‌ای «محکم و غیر قابل تغییر» است
» عرضه بنزین آزاد ۱۱۰۰ تومانی در سال آینده قوت گرفت
» ارقام مد نظر دولت در تبصره هدفمندی، مستلزم افزایش 82 درصدی نرخ حامل‌های انرژی است
» پروین: استعفای دایی از ریشه حاشیه‌سازی بود/در ۶ بازی هزار اتفاق می‌افتد
» هاشمیان: بحث قلیان به اندازه اختلاس و رانت‌خواری دیده شد
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 95542
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


پیوندهای وبگاه
» اسلام تکس
» ثبت دامین
» تهاجم فرهنگی
» دانلود مداحی و مولودی
» تور كيش
» سیاسی
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
قلعه‌نویی:کی‌روش به‌جای حرف زدن در اتاق ۳ در ۴ در رسانه‌ها حرف می‌زند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در جمعه 29 آذر 1392برچسب:میبدما،امیر قلعه‌نویی ،7 دقیقه آخر بازی ،دفاع ما،, |

سرمربی استقلال گفت: استقلال جزو سرمایه‌های این کشور است و آقای گودرزی به عنوان وزیر ورزش نباید این تیم را نادیده بگیرد.قلعه نویی

به گزارش میبدما امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل صبای قم در کنفرانس پس از بازی گفت: از اینکه روز گذشته نتوانستم در نشست پیش از بازی شرکت کنم عذرخواهی می‌کنم. هنوز هم گلویم درد می‌کند.

وی با اشاره به درگذشت بیوک جدیکار پیشکسوت استقلال عنوان کرد: در گذشت بزرگمرد ایران را تسلیت می‌گویم. همچنین به کریم بوستانی که خواهرش را از دست داده است تسلیت می‌گویم.

سرمربی استقلال در مورد بازی با صبا عنوان کرد: خوشحالم برای اولین بار با یک بازی خوب و منطقی دست پر از زمین خارج شدیم. جو ورزشگاه خیلی خوب بود. هم طرفداران صبا و هم طرفداران استقلال بیشتر انرژی را برای تشویق تیم‌شان گذاشته بودند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: نبود چند مهره در تیم صبا تاثیر گذاشته بود اما در مجموع این تیم خوب و با برنامه بازی می‌کرد. پیش از این می‌دانستیم 3 مهاجم رو به جلوی این تیم یعنی عنایتی، مومنی و کریمی خوب بازی می‌کنند. به همین دلیل کناره‌های این تیم را بستیم و با آنها «من تو من» بازی کردیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کی‌روش: به سرمربیگری تاتنهام علاقمندم/ یکی از آرزوهایم بازگشت به انگلیس است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در جمعه 29 آذر 1392برچسب:میبدما،دستیار سرالکس ،فرگوسن،کارلوس کی‌روش، , |

سرمربی تیم ملی کشورمان از علاقه‌اش برای بازگشت به فوتبال انگلیس یاد کرد و اینکه تمایل دارد سرمربی تاتنهام شود.کارلوس کی‌روش

 به گزارش خبرگزاری میبدما، در حالی که این روزها از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم‌های فوتبال تاتنهام، منچستریونایتد و وست‌برومویچ یاد می‌شود، سرمربی 60 ساله کشورمان هم از علاقه‌اش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس خبر داد.

پس از اینکه آندره ویلاس‌بواس روز دوشنبه از سمت سرمربیگری تاتنهام کنار رفت، مسئولان این تیم لیگ برتری به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای وی هستند و کی‌روش یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی هموطن جوان خود در وایت‌هارت لین به شمار می‌رود.

کارلوس کی‌روش، سرمربی 60 ساله تیم ملی کشورمان که این تیم را به جام جهانی 2014 برزیل رسانده است در پاسخ به این پرسش که «اصلاً علاقه‌ای به سرمربیگری تاتنهام دارید؟»، به شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی انگلیس گفت: قطعاً همینطور است. تاتنهام تیمی است که خیلی تقدیرش می‌کنم و احترام خاصی برای آن قائلم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تبدیل جزیره کوچک به کشور پلیسی/ جنبش اعتراضی مردم بحرین وارد "هزارمین روز" شد
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:میبدما، آل‌خلیفه، نظامیان ،بنی‌جمره،رژیم،الصالحیه،نظامیان سعودی، , |

بحرین انقلاب

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میبدما، با وجودی که رژیم آل‌خلیفه با مطالبات مردم بحرین همراهی نشان نمی‌دهد، طیفهای مختلف مخالفان بر ادامه فعالیت‌های خود پافشاری می‌کنند. تحرکات مسالمت آمیز مردم کشور کوچک بحرین، هزارمین روز خود را پشت سر گذاشت، انقلابی که از 14 فوریه آغاز شد.

با وجود اقدامات سرکوبگرانه آل‌خلیفه و نظامیان سعودی، مردم منامه، ستره، عالی، المحرق، ابوصیبع، البلاد القدیمه، الدراز، السلمانیه، السنابس، الصالحیه، المقشع، بنی‌جمره و النویدرات بحرین هرگز ناامیدی و یأس به خود راه نداده‌اند و تظاهرات مستمر آنها از هزار روز پیش تاکنون ادامه دارد.

اما همچنان راه طولانی تا دستیابی به حقوق از دست رفته وجود دارد و رژیم آل‌خلیفه هم به نقض حقوق آنها ادامه می‌دهد.

برخی رسانه‌های هوادار انقلابیون بحرین گزارش داده بودند که طرفهای متعدد در بحرین به‌مناسبت روز شهیدان و گذشت هزار روز از انقلاب مسالمت آمیز 14 فوریه، تصمیم گرفته‌اند دست به اقدامات مختلفی بزنند که مهمترین آنها اعلام نافرمانی عمومی مردمی است .



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
بنا: دست خودمان بود هم روی‌مان نمی‌شد اوزان را این قدر عالی تعیین کنیم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:میبدما،محمد بنا ،تیم کامل ،کشورها،کشتی‌گیران،حمیدسوریان،حاجی‌پور ،, |
خبرگزاری میبدما: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: اگر دست خودمان بود و می‌خواستیم اوزان را مشخص کنیم هم روی‌مان نمی‌شد که اوزان را این‌گونه تعیین کنیم و من از این موضع خیلی خوشحالم.
بنا محمد

محمد بنا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما با ابراز خوشحالی از تغییر اوزان کشتی فرنگی توسط فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) اظهار داشت:‌ اوزان جدید عالی است و من از این موضوع خیلی خوشحالم. باور کنید اگر دست خودمان بود و می‌خواستیم اوزان را مشخص کنیم، نمی‌توانستیم به این خوبی عمل کنیم و روی‌مان نمی‌شد که اوزان را این‌ قدر عالی تعیین کنیم.

وی افزود: ما یک تیم کامل هستیم و در همه اوزان نیز نفرات خوبی داریم به همین دلیل مشکلی در ارتباط با تیم ما وجود ندارد

. در مورد تغییر اوزان کشتی فرنگی هر چند بعضی کشورها سعی داشتند با لابی‌هایی که انجام دادند، وضعیت را به نفع خود تغییر دهند اما در نهایت شرایط به سود ما رقم خورد و سبب شد کشتی‌گیران ما بتوانند در وزن‌های مناسب روی تشک بروند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
انقلاب اسلامی ایران همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:میبدما،غرب ،مطرح ،آیت الله نوری همدانی ،قم، , |
آیت الله نوری همدانی گفت: دشمنان غربی در تلاش هستند تا اسلام را به گونه ای دیگر به مردم بشناسانند و سعی دارند که چراغ اسلام را خاموش کنند و انقلاب اسلامی ایران همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است.حسین نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری میبدما از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با ایرانیان مقیم خارج از کشور، وظیفه ایرانیان خارج از کشور را مهم دانشت و اظهار کرد: امروز مکان و زمان وظیفه افراد را مشخص می کند و از همین رو ایرانیان خارج از کشور وظیفه مهمی را در حفظ اسلام دارند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: هر فرد عاقلی باید شناخت کافی از زمان و مکانی که در آن زندگی می کنند داشته باشد و در همین راستا مسلمانان باید شناخت کافی نسبت به جهان اطراف خود داشته باشند و حوادث و حرکت های جهانی را درست ریشه یابی و ارزیابی نمایند و با دید وسیعی به حوادث نگاه کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه اسلام یک دین اجتماعی است عنوان کرد: مسلمانان نباید تنها به فکر خود باشند زیرا که پیامبران اسلام را یک دین اجتماعی معرفی کرده اند و مسلمانان باید در این راستا قدم بگذارند.

آیت الله نوری همدانی خاطر نشان کرد: آنچه در غرب مطرح می شود این است که اسلام را در نقابی پنهان کنند و یا چراغ اسلام را خاموش کنند و در این مسیر اسلام را تنها در نماز و روزه خلاصه می کنند و اینگونه به مردم می شناسانند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
راه اندازی طبقه زیرین رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:میبدما،مشهد مقدس ،نقش رسانه ای،بیش از 150 نفر در حرم , |
خبرگزاری میبدما: مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: شعبه بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در قم پس از ایام ماه صفر راه اندازی می‌شود.

حسین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگارمیبدمادر مشهد مقدس اظهار کرد: همواره ارتباط موثر و تعامل سازنده‌ای بین مجموعه روابط عمومی آستان قدس رضوی و رسانه‌ها وجود داشته و تلاش کرده‌ایم تا اصحاب رسانه از حداکثر ظرفیت رسانه‌ای این آستان مقدس بهره مند شوند.

وی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر رسانه‌ای آستان قدس رضوی، تصریح کرد: به عنوان نمونه در سال گذشته بیش از 150 نفر در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گرویده‌اند، که تهیه خبر، گزارش و فیلم از این موضوع برای افراد جویای حق و حقیقت جذابیت فراوانی دارد.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی نقش رسانه‌ها را در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با ارزش دانست و عنوان کرد: رسانه می‌تواند به ظرفیت‌هایی که کمتر از طریق ارتباط گیری محقق می‌شود بپردازند و در این زمینه موثر واقع شوند.

یوسفی آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری با سایر رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بحث حضور جدی و پررنگ اصحاب رسانه از اهداف جدی ماست و در حال حاضر این آمادگی را داریم تا روی موضوعاتی که رسانه‌ها معرفی می‌کنند با تهیه ظرفیت‌هایی برای آنها همکاری خود را با آنها داشته باشیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
هشدار روحانی به تفسیر غلط غرب از توافقنامه ژنو
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:میبدما، اقدامات ، صلح و امنیت، رئیس‌جمهور،کشورمان, |

رئیس‌جمهور با اشاره به دیدگاه‌های مشترک ایران و روسیه در مقابله با تروریسم گفت: تروریسم و افراطی‌گری از مسائل مهم و مشترک بین دو کشور است که ضرورت دارد، همکاری‌های دوجانبه برای مقابله با همه ابعاد آن گسترش یابد.

هشدار روحانی به تفسیر غلط غرب از توافقنامه ژنو/لاورف:درباره تفسیر سند با ایران تفاهم داریم
 
به گزارش خبرگزاری میبدمابه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور، عصر امروز (چهارشنبه) با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی دو طرف برای اجرایی شدن توافقات رؤسای جمهور ایران و روسیه در بیشکک گفت: هدف ما رسیدن به روابطی استراتژیک و بسیار نزدیک با روسیه است،

ایران همچون روسیه آماده رسیدن به توافق جامع بلند مدت میان دو کشور است که زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را در بر بگیرد.

وی در این دیدار که موضوعاتی چون ضرورت برقراری صلح و امنیت، مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری، مسائل و چالش‌های منطقه‌ای و تحولات سوریه و مذاکرات هسته‌ای ژنو مطرح شد، اظهار داشت: در زمینه مذاکرات هسته‌ای ژنو، ایران همواره بر دو اصل تأکید دارد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
اگر ذره‌ای حاکمیت ما نقض شود همه توافقنامه‌ها را زیر پا می‌گذاریم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:میبدما، امریکا ،شرق، مدیترانه ،فرمانده کل سپاه , |

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری میبدما،سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه: اگر ذره‌ای حاکمیت ما نقض شود همه توافقنامه‌ها را زیر پا می‌گذاریم، در همایش تدبیر انقلابی که عصر امروز در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

طی سخنانی با اشاره به موضوعات مهم منطقه‌ای و جهانی گفت: امروز ما در مرحله بسیار حساسی قرار داریم و غفلتها همواره می‌تواند همه دستاوردها را به هدر دهد.

سلامی افزود: امریکا به دنبال تسخیر ذهن هاست و نماد عملیاتی تهاجم فرهنگی آمریکا را در فتنه 88 دیدیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما به منافع حیاتی دشمن مسلط هستیم، گفت: ارکان استراتژی امریکا را شناسایی کرده‌ایم که امنیت رژیم صهیونسیتی یکی از آنهاست و باید قدرت انهدام این استراتژی را ایجاد کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بخش عمده ساختارهای سپاه می‌تواند در هر مقیاس و سطحی، در جهت انهدام رژیم صهیونیستی ظاهر شود. امروز خمپاره شصت‌های حزب‌الله و فلسطینی‌ها به اندازه شهاب3 ما برای اسراییل خطرناک است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
زمانی:قلعه نویی مشکل«زیبا بازی نکردن»استقلال را حل می کند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:میبدما،گودرزی،دریغ ،استقلال،عضو هیئت مدیره ،قلعه نویی , |

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:قلعه نویی مربی با دانشی است و بدون شک مشکل کوچک زیبا بازی نکردن استقلال را حل خواهد کرد.

زمانی:قلعه نویی مشکل«زیبا بازی نکردن»استقلال را حل می کند/اجازه نمی دهیم ستاره سوم بِپَرد!

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت وو گو با خبرنگار میبدما، در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه آبی پوشان اظهار داشت: خوشبختانه به جز قرعه سپاهان تصور می کنم بقیه تیم ها با قرعه خوبی رو به رو شده و توانایی این را دارند که به دور بعد صعود کنند البته با توجه اینکه سال قبل ما تا یک قدمی جام پیش رفتیم امسال امیدوارم ستاره سوم را به دست بیاوریم.

وی در خصوص صحبت های روز گذشته آبی پوشان با قلعه نویی و اینکه یکی از دغدغه های بازیکنان مباحث مالی به حساب می آید گفت: بعد از انتخاب شدن گودرزی به عنوان وزیر ورزش شخصا جلسه ای را با او داشتم و اتفاقا او بر حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپوولیس تاکید داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: گودرزی در این نشست اعلام کرد که از هیچ کوششی برای حمایت از این دو باشگاه دریغ نخواهد کرد و به زودی شاهد کمک های وزیر خواهیم بود. مطمئن هستم درباره مسائل مالی مشکل خاصی نخواهیم داشت.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
از طلسم الجزیره تا لقمه راحت الریان/ عنکبوت و دو شیر در گروه آبی‌ها
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:میبدما، فصل 2014 ،لیگ، قهرمانان، آسیا ، عربستان ،استقلال, |

استقلال هیچگاه الجزیره امارات را شکست نداده و در مقابل هیچگاه از الریان قطر شکست نخورده است.

: از طلسم الجزیره تا لقمه راحت الریان/ عنکبوت و دو شیر در گروه آبی‌ها
به گزارش خبرگزاری میبدما، لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 روز گذشته در کوالالامپور مالزی قرعه‌کشی شد و 4 نماینده ایران از جمله استقلال در این دوره از مسابقات حریفان خود را ‌شناختند.

بر همین اساس تیم‌های استقلال در گروه A رقابت‌ها باید برای صعود به مصاف تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات، الشباب عربستان برود.

در گزارشی قصد داریم حریفان استقلال در رقابت‌های فصل 2014 لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کنیم.           *الشباب عربستان

شیرهای سفید به واسطه کسب عنوان سومی لیگ برتر عربستان در فصل گذشته به عنوان یکی از 4 نماینده عربستان راهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شدند.الشباب عربستان که از مربی بلژیکی به نام امیلیو فررا بهره می‌برد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و در گروه اول و جایی که تراکتورسازی ایران، الجیش قطر و الجزیره امارات هم حضور داشتند با 13 امتیاز حاصل از 4 برد، یک تساوی و یک شکست به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 در وین برگزار شد
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:میبدما،آژانس ،در ایران ،عراقچی , |
مذاکرات کارشناسی ایران و 6 کشور عضو گروه 1+5 در وین به منظور بررسی راهکارهای اجرای توافق ژنو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری میبدمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم کارشناسی ایران به ریاست حمید بعیدی‌نژاد، مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان مذاکرات کارشناسی با 1+5 را در ساعت 15 به وقت محلی ( 17.30 به وقت تهران) برگزار کردند.

ایران و 1+5  امروز و فردا مذاکرات کارشناسی را به منظور بررسی راهکارهای دستیابی به توافق ژنو  انجام می‌دهند.

کارشناسانی در حوزه تحریم، بانک مرکزی و انرژی اتمی در تیم مذاکره کننده هسته ای ایران حضور دارند.
سید عباس عراقچی ، معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان درباره مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 گفت: ریاست تیم ایرانی را حمید بعیدی نژاد،

مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه بر عهده خواهد داشت و کارشناسانی در حوزه های تحریم ، انرژی اتمی و بانک مرکزی نیز در مذاکرات حضور خواهند داشت.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
رونالدو، مسی و ریبری سه نامزد نهایی توپ طلای ۲۰۱۳
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:میبدما،جایزه، سال ،متفاوتی، کاکا، رونالد،مسی، ۲۰۱۳ ،از سوی فیفا، , |

سه نامزد نهایی دریافت جایزه توپ طلای ۲۰۱۳ از سوی فیفا معرفی شدند.رونالدو، مسی و ریبری سه نامزد نهایی توپ طلای ۲۰۱۳

 

به گزارش خبرگزاری میبدما، فیفا و فرانس فوتبال رسما اعلام کردند که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و فرانک ریبری، سه نامزد نهایی توپ طلای 2013 هستند. برنده معتبرترین جایزه فوتبال جهان 13 ژانویه (23 دی) در زوریخ معرفی خواهد شد.

مسی پس از سال 2007 هر ساله به جمع سه نامزد نهایی راه یافته است. وی در سال 2007 بعد از کاکا و رونالدو در مکان سوم قرار گرفت؛ در سال 2008 پس از کریستیانو رونالدو دوم شد و برای اولین بار در سال 2009 توانست این جایزه را کسب کند. مسی پس از آن در سال‌های 2010، 2011 و 2012 نیز توانست توپ طلا را به دست بیاورد.

فینالیست شدن برای رونالدو هم مسئله جدیدی نیست. وی در سال 2007 دوم شد و در سال 2008 توانست توپ طلا را به دست آورد. پس از آن مسی مانع از کسب این جایزه توسط او شد. وی در سال‌های 2009، 2011 و 2012 در مکان دوم قرار گرفت اما در سال 2010 نتوانست به جمع نامزدهای نهایی ملحق شود.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
آرژانتین با قدرت مانور بالا، نیجریه با سرعت زیاد و بوسنی با کلاس بالای فوتبال انتظارمان را می‌کشند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:میبدما،فوتبال،آرژانتین، مسی ، آرژانتینی‌ها , |

 آرژانتین با قدرت مانور بالا، نیجریه با سرعت زیاد و بوسنی با کلاس بالای فوتبال انتظارمان را می‌کشند

به گزارش میبدما ، با همگروهی ایران با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی در جام جهانی 2014 برزیل و برای تحلیل بازی‌ حریفان کشورمان در این بازی‌ها به سراغ جلال چراغپور کارشناس فوتبال رفتیم و او به تحلیل جزء به جزء این تیم‌ها پرداخت که در زیر می‌خوانید:

*آرژانتین؛ همه فوتبال آرژانتین مسی نیست

برای تحلیل یک تیم به طور نرمال باید ابتدا نحوه بازی کردن این تیم‌ها را مدنظر قرار داد. در کلاس‌های فوتبال در دنیا 5 فرم و نوع بازی برای یک تیم در نظر گرفته می‌شود که مربوط به نژاد، آب و هوا، تماشاگران، سلائق و قدمت و تاریخ فوتبال یک کشور است.

فوتبال آرژانتین یک فوتبال ناب و خالص آمریکای جنوبی است و باید به فوتبال آنها نژاد آرژانتینی‌ها را هم اضافه کرد که افرادی چیست و چالاک هستند که قدرت مانور بدنی بالایی  دارند. همین توانایی باعث می‌شود که قدرت مانور یک به یک آنها خیلی بالا باشد آرژانتینی‌ها به فوتبال عبوری موفق شهره هستند و این اولین خصیصه آنهاست. جابجایی‌های زیادی هم در بازی دارند که سرعت انفجاری و عکس‌العمل‌های سریع آنها را هم باید به آن اضافه کرد. بازیکنان این تیم بازیکنان گردن‌کلفت و قلدری به حساب نمی‌آیند اما کلاس مشخصی در فوتبال ارائه می‌دهند که در سراسر دنیا مشتری دارند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
پولادی: همه دنبال مسی‌ هستند، آقایان عقب‌تر از این‌ حرف‌ها هستیم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:میبدما،پرسپولیس،مهرداد پولادی ،بازیکنان ،تیم ملی، , |

مدافع تیم ملی ایران نسبت به روند آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی و صحبت‌هایی که این روز‌ها در مورد مسی می‌شود انتقاداتی کرد. 

به گزارش خبرگزاری میبدما مهرداد پولادی یکی از بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس با اشتباهات برخی افراد دچار مصدومیت بدی شد اما با جراحی‌هایی که روی پایش انجام شد این روزها آمادگی کامل خود را برای کمک به پرسپولیس و حتی تیم ملی اعلام کرده است. در این خصوص صحبت های زیر را مطرح کرده است:

حتما می‌دانید آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه ما در جام جهانی شدند، نظر شما چیست؟بله، به نظر من کار بسیار سختی را در جام جهانی داریم و این گروه مانند گروه‌های دیگر بسیار سخت است. روزهای بسیار سختی در انتظار فوتبال ایران است  و ما باید فکری به حال روزهای آینده داشته باشیم.چه هستیم؟بدون هیچ شکی گروه ما سخت است. نه تنها این گروه بلکه در هر گروهی که قرار می‌گرفتیم کار ما خیلی سخت بود و روزهای سختی در انتظار فوتبالمان بود حالا این گروه با گروه ژاپن، کره و یا استرالیا فرقی ندارد آن هم با این شرایط.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
گران‌ترین مدارس جهان + تصاویر
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:میبدما،درس خواندن ،گران،مدرسه, |

در اینجا اسامی گران‌ترین مدارس دنیا را با تصویر مشاهده می‌کنید. مدارسی که شاید از خیلی جهات زیبا و کامل باشند ولی هر کسی قادر به درس خواندن در این مدارس نیست.

: گران‌ترین مدارس جهان + تصاویر
به گزارش گروه خواندنی های خبرگزاری فارس، در این جا اسامی گران‌ترین مدارس دنیا را با تصویر مشاهده می‌کنید. مدارسی که شاید از خیلی جهات زیبا و کامل باشند ولی هر کسی قادر به درس خواندن در این مدارس نیست.  

کالج هیلتون گران قیمت ترین مدرسه شبانه روزی در آفریقای جنوبی که در سال 1872 تاسیس شد. این مدرسه شامل 400 دانش آموز با 15 برنامه تخصصی است. هزینه سالانه آن بیش از 25 هزار دلار است.یو چانگ اولین مدرسه بین‌المللی در شانگهای، در سال 1993 تاسیس شد و شهریه سالانه آن 34 هزار دلار است.

سه شعبه و یک مدرسه شبانه روزی دارد.ارمیتاژ یکی از بهترین مدارس بین‌المللی خصوصی در فرانسه است که در سال 1941 توسط "آن ماری تومرت" تاسیس شد. این مدرسه دارای 1000 دانش آموز از 50 ملیت مختلف است. این مدرسه شامل کودکستان تا مقطع دیپلم دبیرستان است و یکی از گران قیمت ترین مدارس فرانسه است که در سال 2011-2012 سالانه 400 دلار به شهریه شبانه روزی ها اضافه شده است



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کشورهایی قدرتمند سعی در انحصار مدیریت انرژی دارند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:میبدما،امام جمعه ،بوشهر، نفت و گاز ،, |

امام جمعه بوشهر گفت: در جهان امروز کشورهایی قدرتمند هستند که مدیریت انرژی را به دانش روز در دست داشته باشند.

کشورهایی قدرتمند سعی در انحصار مدیریت انرژی دارند

به گزارش خبرگزاری میبدما از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر اظهار داشت: علم و فناوری به ویژه در علوم استراتژیکی مثل نفت و حوزه انرژی، عنصری تعیین کننده در تمام عرصه‌های اقتصادی و سیاسی است.

وی بیان کرد: شرایط کنونی جهان با پیشرفت‌های تکنولوژی که دارد همواره بخش عظیمی از توسعه با مدیریت انرژی مرتبط خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انرژی‌هایی مثل نفت و گاز به عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه تلقی شده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی جامع در این عرصه می‌تواند کشوری را که دارای این نوع انرژی است و قدرت صادرات دارد به جایگاه ویژه‌ای در جغرافیای سیاسی و اقتصادی جهان برساند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
دایی: مدارک ما بازی‌هایی است که یک دنیا حرف و حدیث پشت آن است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:میبدما،سرمربی ،تیم فوتبال ،پرسپولیس، , |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدارک ما همان بازی‌هایی است که یک دنیا حرف و حدیث پشت آن است.

دایی: مدارک ما بازی‌هایی است که یک دنیا حرف و حدیث پشت آن است/ گفتند ریسک کرده‌ام

به گزارش خبرگزاری میبدما و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی دایی شب گذشته به سوالات متعدد درباره علل صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول، نقل و انتقالات روزهای اخیر، بازی با تراکتورسازی تبریز، دیدار پرسپولیس و آث میلان، برنامه های مدنظر برای نیم فصل دوم، مسائل مالی و البته برخی اتفاقات مرتبط با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تخلفات و ناپاکی های فوتبال پاسخ داد. علی دایی همچون گذشته به صراحت و بدون پرده پوشی نظراتش را مطرح کرد. مصاحبه دایی را در زیر می‌خوانیم:

از نقل و انتقالات پرسپولیس ایراد می گرفتند اما نتیجه چیز دیگری بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا درباره صدرنشینی پرسپولیس و موفقیت سرخپوشان در نیم فصل اول توضیحاتی را ارائه کرده و به سوالات مطرح شده این

 

گونه پاسخ داد: خدا را شکر می کنم که نیم فصل اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و توانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
حسینی: ساحلی‌بازان در اوج نیاز، بی‌نیازند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:میبدما،علی سیاری،پیمان حسینی،تیمساحلی، قاره‌ای, |

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نیازهای زیادی دارند، اما در اوج نیاز، آنها بی‌نیاز هستند.

 حسینی: ساحلی‌بازان در اوج نیاز، بی‌نیازند/ اینجا کسی برای پول و ماشین نمی‌جنگد

علی سیاری-به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، به صورت حرفه‌ای 4 سال است که در ساحل بازی می‌کند، اما تجربه بسیار زیادی دارد و یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های مختلف به حساب می‌آید. کار خود را در فوتبال با تیم شموشک آغاز کرد و در 2-3 تیم دیگر هم بازی کرد تا اینکه سرانجام 4 سال پیش تصمیم گرفت به ساحل بیاید.

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی که با درخشش در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای باعث قهرمانی ایران شد. این گلر 29 ساله‌ با حضور در خبرگزاری فارس در مورد شرایط و مشکلات خودش و همچنین رقابت‌های جام بین قاره‌ای صحبت‌های زیر را انجام داد:

جام بین‌قاره‌ای یکی از معتبرترین مسابقات جهان است. اگر مسابقات جام جهانی را دیده باشید متوجه می‌شوید که تمام تیم‌ها در رقابت‌های جام بین قاره‌ای نیز با ترکیب اصلی حاضر شده بودند. برزیل و روسیه همان نفراتی را آورده بودند که به جام جهانی برده بودند. حتی ما در جام جهانی می‌گفتیم چرا برخی بازیکنان برزیل نیستند اما در این رقابت‌ها آنها حضور داشتند. برزیل اگر 5 تیم هم تشکیل دهد همه در حد تیم ملی هستند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
جهانبخش: انتقام در ورزشگاه پر از تماشاگر مزه دیگری داشت/جام جهانی، شانس بزرگ هر بازیکنی است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:میبدما،علیرضا جهانبخش ، اولین گل ملی ،تایلند , |

هافبک تیم ملی ایران گفت: اگر در دیدار مقابل لبنان ورزشگاه پر بود روی بازی هم تأثیر می‌گذاشت و شاید پیروزی ما لذتبخش‌تر و دلنشین‌تر می‌شد.

: جهانبخش: انتقام در ورزشگاه پر از تماشاگر مزه دیگری داشت/جام جهانی، شانس بزرگ هر بازیکنی است

 به گزارش خبرگزاری میبدما، علیرضا جهانبخش پس از ثبت اولین گل ملی در دیدار مقابل تایلند در دیدار بعدی تیم ملی یعنی بازی با لبنان هم برای اولین‌بار در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفت تا شیرین‌ترین روزهای فوتبالی هافبک نایمخن هلند این چنین فرا برسد.

به همین با بهانه با این بازیکن در مورد حضورش در تیم ملی و بازی‌های لیگ هلند همکلام شدیم که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید

در دیدار شب گذشته بیرون از خانه به میدان رفتیم و همین موضوع باعث شد دیداری سخت را تجربه کنیم. در هفته گذشته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و در مجموع روند مثبتی داریم با این حال کمی در بازی‌های لیگ دچار بدشانسی هم می‌شویم که امیدوارم خیلی زود بدشانسی دست از سر تیم بردارد تا بتوانیم از قعر جدول جدا شویم. در دیدار دیشب هم حریفمان ته جدولی بود و برای کسب 3 امتیاز در خانه فشار زیادی را به تیم ما آورد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
رویانیان: پرسپولیس همیشه خانه کریمی است/ به احساس مسئولیت دایی آفرین می‌گویم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:میبدما،محمد رویانیان ،پیشکسوتان ،بزرگان فوتبال , |

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازی پرسپولیس و ستارگان میلان صحبت‌های‌ تازه‌ای مطرح کرد.

 رویانیان: پرسپولیس همیشه خانه کریمی است/ به احساس مسئولیت دایی آفرین می‌گویم

 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در خصوص تعامل با صدا و سیما برای برگزاری بازی پرسپولیس و ستارگان میلان در روز پنج‌شنبه اظهار داشت: به لطف خدا صدا و سیما رویکرد بسیار خوبی به بازی پرسپولیس و ستارگان میلان دارد و این برای ما بسیار جالب و مثال‌زدنی است.

وی افزود: طبق جلساتی که با مسئولین صدا و سیما داشتیم آنها بازی پرسپولیس و ستارگان میلان را یک رویکرد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌دانند و این را حرکت شایسته و احیای پیشکسوتان و بزرگان فوتبال دانستند.

رویانیان ادامه داد: خیلی خوشحالم که صدا و سیما با قدرت برای کمک و الگوسازی به ما آماده‌باش داد تا در این کار بزرگ مثل همیشه سهم بزرگی به گردن فوتبال داشته باشد. بالاخره این بازی در روحیه مردم تأثیر زیادی دارد و خیلی‌ها آرزو دارند یک بار دیگر موسفیدان و بزرگان پرسپولیس را در زمین ببینند که زیبایی‌ها را صد چندان می‌کند. خدا را شکر صدا و سیما به ما اعلام کرد با تمام توان برنامه‌هایش را برای کمک به ما آماده می‌کند. جا دارد از تمام بزرگوارانی که در این کار ملی یار باشگاه پرسپولیس بودند تقدیر و تشکر ویژه‌ای کنم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...