» این وبلاگ منتقل شده
» رایزنی‌های فشرده دولت با مجلس برای احیای تبصره هدفمندی در بودجه سال ۹۳
» مربیگری تیم امید همای سعادت یا جغد شوم؟!/ جسارت و شجاعتم آرزوست
» عمران زاده:به خاطر مالیات 40 میلیونی ممنوع الخروج هستم/با پرسپولیس مذاکره هم نکردم چه برسد به قراردا
» لیست کامل بدهی‌های پرسپولیس برای ارسال به وزارت ورزش آماده شد
» عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می‌طلبد/ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد
» چلسی اتحاد را فتح کرد
» دولت باید سریعاً روش توزیع سبد کالا را اصلاح کند
» تیم های خودمان به تیم ملی بازیکن نمی‌دهند،وای به حال عرب‌ها/ قلعه‌نویی و کی‌روش علیه هم صحبت نکنند
» فغانی: از نوع بازی مجیدی خوشم می‌آمد/ کامرانی‌فر: به من هم پیشنهاد غش کردن داده شد!
» دیدار ظریف - کری در مونیخ/ وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌های موجود ادامه خواهد داشت
» از توصیه ویژه رئیس‌جمهور به سینماگران تا دعوت ایوبی به عذرخواهی/ تجلیل سعید راد از بازیگر فیلم ضدایر
» از فرمان شاهنشاهی تاسیس نیروی هوایی تا دژ پرنده آمریکایی در تهران
» آقای وزیر! شاید دادکان حق داشت که پیشنهادت را نپذیرفت/ کم اهمیت‌های میلیون نفری
» مواضع ایران در برنچیدن تاسیسات هسته‌ای «محکم و غیر قابل تغییر» است
» عرضه بنزین آزاد ۱۱۰۰ تومانی در سال آینده قوت گرفت
» ارقام مد نظر دولت در تبصره هدفمندی، مستلزم افزایش 82 درصدی نرخ حامل‌های انرژی است
» پروین: استعفای دایی از ریشه حاشیه‌سازی بود/در ۶ بازی هزار اتفاق می‌افتد
» هاشمیان: بحث قلیان به اندازه اختلاس و رانت‌خواری دیده شد
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 95548
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


پیوندهای وبگاه
» اسلام تکس
» ثبت دامین
» تهاجم فرهنگی
» دانلود مداحی و مولودی
» تور كيش
» سیاسی
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:میبدما،درخواست پناهیان از مداحان ،تفاوت شهادت , |

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عضو هیئت امنای دانشگاه هنر با اشاره به «راهبرد‌های عملی مداحان در محرم»، نشان دادن مسیر درست ولایت‌مداری را توسط مادحین خواهر به عاشقان اهل بیت(ع) خواستار شد و بیان داشت: بیان تفاوت‌های شهدای عاشورا با شهیدان صدر اسلام می‌تواند مخاطب را در رسیدن به این مسیر کمک کند، اینکه در کربلا افراد برای اصل ولایت و اطاعت از ولی خدا به شهادت رسیدند، اما در جنگ‌های صدر اسلام مانند احد، بدر، خندق و صفین مسلمانان در راه خدا جان خود را فدا کردند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
دایی: در جام حذفی می‌خواهیم قهرمان شویم/ بازی با تیم‌های دسته اولی سخت‌تر است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:میبدما،پرسپولیس،علی دایی ،, |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم در لیگ برتر جایگاه مناسبی به دست آوریم و در جام حذفی هم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

: دایی: در جام حذفی می‌خواهیم قهرمان شویم/ بازی با تیم‌های دسته اولی سخت‌تر است

به گزارش خبرگزاری میبدما، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد در جام حذفی گفت: مطمئنم هیچکدام از بازی‌های ما آسان نیست. فردا هم بازی سختی خواهیم داشت. بازی با تیم‌های لیگ یکی سخت‌تر از لیگ برتری هست زیرا ما از تیم‌های لیگ برتری شناخت داریم اما از تیم‌هالی لیگ یکی شناختی نداریم.

وی ادامه داد:‌ بازی با چنین تیم‌هایی که شاید در طول فصل فقط یکبار شانس بازی پخش مستقیم دارند سخت است زیرا آنها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و شایستگی‌شان را ثابت کنند. آنها می‌خواهند از همه چیز مایه بگذارند و ما هم سعی می‌کنیم در این بازی پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

دایی تصریح کرد: در لیگ برتر می‌خواهیم جایگاه خوبی به دست آوریم و در جام حذفی نیز در حد اعلایش به قهرمانی برسیم. ان‌شاءلله بتوانیم خوب بازی کنیم و خواسته طرفداران‌مان را برآورده کنیم.

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
نظرات «نجفی» از قیمت فروش شیردال تا قلیان کشیدن خانم‌ها
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:میبدما،قیمت فروش شیردال ،قلیان کشیدن خانم‌ها, |

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره محدودیت برای کشیدن قلیان توسط خانم‌ها در بعضی اماکن گفت: با این موضوع مخالفم. حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم؛ دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟

 
: نظرات «نجفی» از قیمت فروش شیردال تا قلیان کشیدن خانم‌ها

 به گزارش خبرنگار میبدما، محمد علی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در برنامه پایش در برابر پرسش های متنوعی قرار گرفت که یکی از آنها بحث امضاهای طلایی در سازمان میراث فرهنگی بود مبنی بر اینکه برای ارائه قلیان به مردم در اماکن عمومی اگر مجوز از میراث فرهنگی اخذ شده باشد دیگر هیچ مشکلی برای عرضه قلیان به خانم ها و آقایان وجود نخواهد داشت، نجفی در پاسخ گفت: من این قول را می دهم که تا 2 ماه آینده تمام ضوابط مجوزها را روی سایت سازمان میراث فرهنگی بگذاریم تا علت دریافت یا عدم دریافت مجوزها توسط افراد، مشخص و شفاف شود، دیگر امضاهای طلایی وجود نخواهد داشت.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
درخواست گروه‌های مختلف مردمی پارسیان برای الحاق به استان فارس
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:میبدما،گروه‌های مختلف مردمی ، استان فارس, |

به گزارش خبرگزاری میبدما از شیراز، پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت مبنی بر بازگشت استان فارس به دریا از طریق الحاق پنج روستا از شهرستان پارسیان به شهرستان لامرد، طی روزهای اخیر برخی مسئولان استان هرمزگان از مخالفت مردم روستاهای ملحق شده به فارس سخن گفتند.: درخواست گروه‌های مختلف مردمی پارسیان برای الحاق به استان فارس

با این حال رئیس شورای روستای اکبری و عضو سه دوره شورای روستای فارسی که از جمله روستاهای محدوده الحاقی به شمار می‌روند، در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای با فارس بر ابراز خوشنودی و رضایت مردم از این مصوبه تاکید کردند.

در این بین امروز طوماری به خبرگزاری میبدما رسید که نشان می‌دهد نه تنها مردم این مناطق از مصوبه اخیر هیئت دولت خرسندند، بلکه دیگر مناطق شهرستان پارسیان نیز خواهان الحاق به استان فارس هستند.

در ابتدای این طومار که خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نوشته شده آمده است: شهرستان پارسیان از توابع استان هرمزگان در منتهی‌الیه غرب این استان با فاصله 420 کیلومتری، در محل تلاقی مرز سه استان هرمزگان، فارس و بوشهر قرار دارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این شهرستان از سال 1315 خورشیدی در نقشه جغرافیایی به عنوان بخش شناخته شد و تا سال 1340 تابع شهرستان لارستان در استان فارس بوده و با تشکیل فرمانداری کل سواحل و جزایر خلیج فارس و دریای عمان تابع این فرمانداری و با ایجاد استان ساحلی که بعدها به هرمزگان تغییر نام یافت تابع این استان شد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
قطبی: بازی هیجان انگیزی بود مثل مسابقات تنیس ویمبلدون!
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 27 مهر 1392برچسب:میبدما،افشین قطبی،لیگ فوتبال ژاپن , |

سرمربی ایرانی تیم فوتبال شیمیزو اس پالس برتری 6 بر 4 شاگردانش مقابل ساگان توسو در هفته بیست و نهم جی لیگ را هیجان انگیز خواند.

 قطبی: بازی هیجان انگیزی بود مثل مسابقات تنیس ویمبلدون!

به گزارش خبرگزاری میبدما، تیم فوتبال شیمیزو اس پالس موفق شد در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ فوتبال ژاپن در دیدار با ساگان توسو با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد و به رده دهم صعود کرد.

افشین قطبی سرمربی ایرانی شیمیزو پس از این برد گفت: هر دو تیم 10 گل به ثمر رساندند. این بازی برای ما و طرفداران بسیار هیجان انگیز بود. انگار مسابقات تنیس ویمبلدون را شاهد بودیم و بازی مثل مسابقات تنیس با نتیجه 6 بر 4 به پایان رسید.

وی افزود: گل های زیادی وارد دروازه دو تیم شد اما نکته مثبت برای ما این بود که توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و در نهایت پیروز شویم.

در این دیدار شو ایتو موفق به هت تریک شد و نقش درخشانی در پیروزی شیمیزو ایفا کرد.

قطبی در این باره گفت: هت تریک ایتو بسیار خوب بود، نه فقط برای او بلکه برای باشگاه و برای پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود.

شیمیزو در دقیقه 66، با اخراج کاوای 10 نفره شد اما در ادامه پس از دریافت گل موفق شد دو بار دیگر دروازه حریف را باز کند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
حالا صندلی داغ تاکسی، تحریریه «رزمجو» است/ تلنگری به خبرنگاران و البته برخی آقایان
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 27 مهر 1392برچسب:میبدما،پیشکسوت رسانه‌،خبرنگاران ،صندلی داغ تاکسی، , |

روزنامه‌نگار پیشکسوت و بازیکن اسبق فوتبال این روزها برای گذران زندگی مسافرکشی می‌کند.

 حالا صندلی داغ تاکسی، تحریریه «رزمجو» است/ تلنگری به خبرنگاران و البته برخی آقایان

علیرضا وهابی- به گزارش خبرگزاری میبدما، در روزگاری که قراردادهای میلیاردی برای فوتبالیست‌ها یک دستمزد معمولی محسوب می شود و در دورانی که هر روز شاهد حضور چهره‌های غیرورزشی و غیرفوتبالی به عنوان مدیر در عرصه ورزش و فوتبال هستیم و در عصری که ارزش‌های اخلاقی فقط شعار هستند و در عمل کمتر خبری از آن هست و ورزشی‌ها مدام در مصاحبه‌هایشان دیگران را تخریب می‌کنند. گپ زدن با یک روزنامه نگار پیشکسوت که زمانی هم فوتبالیست‌ بوده می‌تواند تنفسی در این هوای نه چندان پاک، محسوب شود.

این روزها گاهی اوقات یادمان می‌افتد آدم‌هایی هم هستند که برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند، آدم‌هایی که کمتر کسی به یادشان می‌افتد اینکه چه بوده‌اند و برای ورزش و رسانه‌ها در حد توان خودشان چه کرده‌اند.

محمد رزمجو یکی از این آدم‌هاست. خبرنگار پیشکسوت و دبیر سابق مجله معتبر و قدیمی دنیای ورزش که اکنون دیگر کمتر از او خبری می‌بینیم و می‌شنویم.

او در گوشه‌ای از این کشور بزرگ و پهناور بدون هیچ جنجالی و با تکیه بر بازوان خویش روزی خود و خانواده‌اش را درمی‌آورد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ایران هیچ موردی برای پنهان کردن ندارد/ خواستار حقوق حقه خود هستیم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 27 مهر 1392برچسب:میبدما،ریاست جمهوری،روحانی, |

 به گزارش خبرگزاری میبدما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جولیو هاز سفیر جدید سوئیس در تهران صبح امروز (شنبه) با حسن روحانی دیدار و استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

 ایران هیچ موردی برای پنهان کردن ندارد/ خواستار حقوق حقه خود هستیم

روحانی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 در ژنو سوئیس تصریح کرد: دولت سوئیس این ظرفیت را دارد که بالاتر از حد یک میزبان عمل کرده و در جهت پیشرفت و پیشبرد مذاکرات هم قدم‌های لازم را بردارد.

روحانی با بیان اینکه احساس می‌کنم که همه طرف‌های مذاکره‌کننده در موضوع هسته‌ای قانع شده‌اند که راه گذشته،‌ راه مناسبی نبوده است، گفت: اگر هدف ما ایجاد اعتماد دوجانبه است راه حل‌های بسیار بهتری نیز وجود دارد.

رییس جمهور افزود: معتقدم در شرایط دنیای امروز بازی برد – باخت هرگز موفق نبوده و همه باید به فکر بازی برد – برد باشیم و در این راستا اراده سیاسی لازم در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

روحانی تصریح کرد: در ملاقات‌هایی که با سران کشورهای مختلف در حاشیه شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد داشتیم، احساس کردم که شرایط کاملاً با گذشته تفاوت کرده و نیز در ملاقاتی که با برخی رهبران کشورهای اروپایی داشتم، متوجه شدم امروز این فضا در اتحادیه اروپا به وجود آمده که باید مسیر جدیدی طی شود



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
چگونه می‌توان ماه‌عسل سامانه‌های لیزری آمریکا در خلیج‌ فارس را به هم زد
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در جمعه 26 مهر 1392برچسب:میبدما،سامانه ، دفاع ، لیزری ، آمریکا ، ایران ، LaWS , |

به گزارش گروه دفاع و امنیت میبدما، طی روزهای اخیر رسانه های غربی با آب و تاب فراوان از اعزام یک ناو آمریکا مجهز به یک فناوری جدید به منطقه خلیج فارس خبر داند. بر اساس گزارشات، نیروی دریایی آمریکا به زودی کشتی جنگی یو اس اس بونس را به نسخه آزمایشی از یک سلاح پیشرفته مجهز می‌کند تا قبل از استقرار این سلاح در خلیج فارس مورد آزمایش قرار گیرد. قرار است تا ناوی مجهز به توپ لیزری LaWS در سال 2014 میلادی به خلیج فارس اعزام شود.

نیروی دریایی آمریکا مدت‌هاست بر روی پروژه توپ لیزری خود کار می‌کند اما این اولین بار است که قصد دارد آن را به خارج از آب‌های منطقه‌ای خود بفرستد. مسئولین رده بالای نظامی آمریکا هدف از این اقدام را مقابله با تهدید قایق های تندرو و پرنده های بدون سرنشین عنوان کرده و با وجودی که به صورت مستقیم از کشور خاصی نام نبرده اند اما مشخص است که منظور از این حرکت فرستادن پیامی به تهران بوده است.

اما این که اصولا این فناوری جدید چیست و آیا واقعا می تواند برای ایران مشکل ساز باشد مسئله ای است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. بهتر است در ابتدا نگاهی کوتاه به تاریخچه این سلاح ها داشته باشیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
پاشازاده: دادن ۴ پاس ساده آنقدر هم سخت نیست/ این اعتراض‌ها در شأن هواداران نیست
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:میبدما،پاشازاده،اعتراض, |

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در مورد پیروزی 2 بر یک ایران مقابل تایلند گفت: فقط می‌توانم بگویم بازی را 2 بر یک بردیم، همین.

: پاشازاده: دادن ۴ پاس ساده آنقدر هم سخت نیست/ این اعتراض‌ها در شأن هواداران نیست

وی افزود: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، تصاویر بازی کاملا مشخص بود و نشان می‌داد خود کی‌روش هم راضی نیست. البته بچه‌ها زحمت کشیدند و جنگیدند. درست است تایلند 5 گل به چین زده، من نمی‌گویم تیم بدی است اما هدف ما چیست؟

پاشازاده خاطرنشان کرد: حرف‌های کارلوس کی‌روش را در برنامه 90 گوش کردم او فقط روی تجربه تأکید دارد و به همین خاطر اکثر بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند و تجربه بین‌المللی دارند را به اردو دعوت می‌کند.

وی افزود: در اروپا چند دسته مربی داریم، یک دسته مربیانی هستند که به خوبی تیم را ارنج می‌کنند، دسته دیگر مربیانی هستند که  تمرین دهنده و معلمند و از لحاظ تئوری عملکرد خوبی دارند، این مربیان در اروپا چون بازیکنان حرفه‌ای هستند حرف‌های‌شان نتیجه می‌دهد اما در ایران بازیکنان ما بیشتر احساسی هستند، اگر ترس از مربی نباشد بدون رودربایستی خیلی جاها نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. دسته دیگر مربیانی هستند که بازیکنان بزرگ را به خوبی جمع می‌کنند. در بازی ایران من ندیدم هافبک‌ها وقتی صاحب توپ می‌شوند نفرات کناری عملکرد خوبی داشته باشند و یا وقتی هافبکی صاحب توپ می‌شود بازیکنان حاضر در جناحین به خوبی جایگیری داشته باشند، مقابل تایلند همه چیز داشتیم و نداشتیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
احمدی‌نژاد قصد دیدار با اوباما را داشت/ گفت‌وگوی تلفنی اوباما با روحانی توطئه صهیونیست‌ها بود
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:میبدما،احمدی نژاد, |
هر گفته و عملی که موجب برافروختن آتش اختلافات میان مسلمانان شود خدمت به اردوگاه کفر و شرک و خیانت به اسلام، و حرام شرعی است.

میبدما: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، فرا رسيدن موسم حج را عيد بزرگ امت اسلامي و فرصتی معجزه‌گر برای علاج آسیب‌پذیری‌های دنیای اسلام خواندند و با اشاره به تلاش تمام عیار جبهه استکبار جهانی و شبکه جنایتکار صهیونیسم برای سرکوب و عقیم کردن بیداری اسلامی و به حاشیه راندن مسائل اساسی همچون نجات فلسطين و ملتهاي مسلمان تأکید کردند: «اتحاد و برادري مسلمانان در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شيوه‌هاي او» از بارزترین درس‌های حج و علاج بنياني و اساسي برای اوضاع محنت‌بار امروز دنیای اسلام است.
متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره عظیم حج به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
والحمدلله رب العالمين و الصلوة والسلام علي سيدالانبياء و المرسلين و علي آله الطيبين و صحبه المنتجبين
فرا رسيدن موسم حج را بايد عيد بزرگ امت اسلامي به شمار آورد. فرصت مغتنمي كه اين روزهاي گرانبها در همه‌ي سالها براي مسلمانان جهان پديد ميآورد، كيمياي معجزه‌گري است، كه اگر قدر آن شناخته و چنانكه شايسته است به كار گرفته شود، بسياري از آسيبها و آسيب‌پذيريهاي دنياي اسلام، علاج خواهد شد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
جنگ نرم بی‌بی‌سی در آغاز مذاکرات ژنو
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:میبدما،جنگ نرم ، بی بی سی ، ژنو , |
گزارش‌گر بی‌بی‌سی در ژنو تهدیدات رژیم اشغال‌گر قدس علیه جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان بخش نهایی گزارش خود انتخاب کرد.
صراط: گزارش‌گر بی‌بی‌سی در ژنو تهدیدات رژیم اشغال‌گر قدس علیه جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان بخش نهایی گزارش خود انتخاب کرد.

شبکه خبری بی‌بی‌سی در اولین گزارش خود از آغاز مذاکرات ژنو، تهدیدات‌ها و هشدارهای این روزهای مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران را در بخش نهایی گزارش خود جا داده است.

فارس بخش نهایی این‌گونه گزارش‌ها را عموما دارای دو خاصیت داننسته است: اولا به‌عنوان جمع‌بندی به مخاطب القا می‌شود و ثانیا چون فراز پایانی است به خوبی در ذهن مخاطبان بی‌بی‌سی باقی می‌ماند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تشریح کلیات طرح ایران به ۱+۵/ پنج راه پیشنهادی ایران برای رسیدن به هدف مشترک
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:میبدما، ۱+۵, |
قرار است تا زمان حاصل شدن توافق، طرح محرمانه باقی بماند که این امر با طرف غربی مورد توافق قرار گرفته است.
تشریح کلیات طرح ایران به ۱+۵/ پنج راه پیشنهادی ایران برای رسیدن به هدف مشترک
به گزارش جهان، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در پایان دور نخست مذاکرات ایران و ۱+۵ در جمع خبرنگاران حاضر شد و کلیات طرح پیشنهادی ایران را تشریح کرد.

عراقچی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث های زیادی وجود دارد ، جزئیات مفصل است فردا اگر تا ظهر بتوانیم به جمع بندی اولیه برسیم خوب است اما احتمالا تا بعد ازظهر و شب هم ادامه دارد.

وی در خصوص طرح ایران اظهار داشت: طرح محرمانه است و محرمانه باقی می ماند و تا وقتی مذاکرات به نتیجه برسد توافقی است که با ۱+۵ نیر صورت گرفته و امیدواریم در طول مذاکرات تا بعد از ظهر و فردا جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.برای مذاکرات یک هدف مشترک تعریف کردیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/ وقتی علیپور پشت ‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:میبدما،قلعه‌نویی, |

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های علیپور مبنی بر رسیدگی به شکایات از او گفت: بسیار خوشحالم این افراد در موردم صحبت می‌کنند زیرا در این صورت معلوم است راه درستی را پیش گرفته‌ایم.

 قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/ وقتی علیپور پشت ‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست استبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، امیر قلعه‌نویی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تیم دسته سومی نفتون خاطرنشان کرد: ابتدا از تیم نفتون تشکر می‌کنم که حاضر به این بازی دوستانه شدند. به هر حال طبیعی است ما روی بازیکنان فشار آوردیم و یک سری بازیکنان هم که در شرایط بازی آنها را ندیده بودیم مورد ارزیابی قرار دادیم .

وی در مورد اولین حضور برخی از بازیکنان از جمله حقی، باصفا، جودکی و نحوه عملکرد آنها خاطرنشان کرد: باصفا یک مصاحبه‌ای انجام داد که نباید این کار را می‌کرد. به هر حال زمانی که تیم می‌بازد عملکرد خوبی نداشته و این بازیکنان پشتیبان تیم هستند. باصفا یکی از آینده‌دار‌های استقلال می‌تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: این گونه نیست که باصفا ناگهان بیاید و بخواهد مشکلات استقلال را حل کند در آن حد نیست اما او کم کم می‌تواند در شرایط بازی قرار بگیرد و به آینده استقلال کمک کند.

قلعه‌نویی در مورد دیداری که شنبه مقابل نفت تهران دارد و عدم حضور ملی‌پوشان و همچنین مصدومیت بازیکنانی از جمله جمشیدیان و قاضی تصریح کرد: ما هم اکنون به 4 قسمت تبدیل شده‌ایم یک قسمت مصدومین تیم هستند، قسمتی ملی‌پوشان قسمتی بازیکنان امید و یک قسمت که ما تشکیل می‌دهیم. به هر حال باید مقابل نفت قرار بگیریم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
«اتحاد در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌های او» دو راه علاج اوضاع امروز دنیای اسلام
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:میبدما،رهبر معظم انقلاب ، کنگره عظیم حج ، شناخت ، دشمن , |
اتحاد و برادري مسلمانان در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شيوه‌هاي او» از بارزترین درس‌های حج و علاج بنياني و اساسي برای اوضاع محنت‌بار امروز دنیای اسلام است.
شفاف: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، فرا رسيدن موسم حج را عيد بزرگ امت اسلامي و فرصتی معجزه‌گر برای علاج آسیب‌پذیری‌های دنیای اسلام خواندند و با اشاره به تلاش تمام عیار جبهه استکبار جهانی و شبکه جنایتکار صهیونیسم برای سرکوب و عقیم کردن بیداری اسلامی و به حاشیه راندن مسائل اساسی همچون نجات فلسطين و ملتهاي مسلمان تأکید کردند: «اتحاد و برادري مسلمانان در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شيوه‌هاي او» از بارزترین درس‌های حج و علاج بنياني و اساسي برای اوضاع محنت‌بار امروز دنیای اسلام است.متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره عظیم حج به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
والحمدلله رب العالمين و الصلوة والسلام علي سيدالانبياء و المرسلين و علي آله الطيبين و صحبه المنتجبين
فرا رسيدن موسم حج را بايد عيد بزرگ امت اسلامي به شمار آورد. فرصت مغتنمي كه اين روزهاي گرانبها در همه‌ي سالها براي مسلمانان جهان پديد ميآورد، كيمياي معجزه‌گري است، كه اگر قدر آن شناخته و چنانكه شايسته است به كار گرفته شود، بسياري از آسيبها و آسيب‌پذيريهاي دنياي اسلام، علاج خواهد شد.


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
چرا رویانیان و علیپور مخالف ورود دستگاه‌های امنیتی به پرونده فساد فوتبال هستند؟
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 20 مهر 1392برچسب:میبدما،علی پور،رویانیان, |

 گروه ورزش - میبدما: پیگیری پرونده جنجالی فساد در فوتبال ایران از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اتفاق مبارکی بود که پس از جنجال‌های اخیر صورت از سوی دستگاه‌های ذی ربط گرفت اما در اوج ناباوری حالا که بسیاری از زوایایی این پرونده بحث برانگیز به واسطه پیگیری‌های صورت گرفته در حال آشکار شدن است برخی مقامات فوتبالی ادعا دارند این پرونده باید در دستگاه فوتبال بررسی شود!

بعد از آن که اتفاقات جنحال برانگیز فوتبال ایران منجر به افشای حقایق متعددی در خصوص وجود فساد در فوتبال ایران شد بسیار از صاحبنظران و کارشناسان تاکید کردند قدرت کافی در مجموعه مدیریتی فوتبال برای رسیدگی به این تخلفات وجود ندارد از این رو باید دستگاه‌های نظارتی و امنیتی برای برخورد قانونی با ماجرا وارد این پرونده شوند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
چارچوب تئوریک دولت؛ تلفیقی از توسعه گرایی کارگزاران و اصلاحات
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 20 مهر 1392برچسب:میبدما،دکترامینی, |

گروه سیاسی – میبدما: با اینکه حدود سه ماه از آغاز به کار رسمی دولت یازدهم گذشته و دولت جدید به ریاست آقای حسن روحانی فعالیت‌های جدی خود را آغاز کرده، هنوز بحث‌های زیادی درباره علت برتری وی در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد، رویکرد مجلس اصولگرا در برابر کابینه پیشنهادی وی و همچنین اهداف و مشکلات پیش روی دولت روحانی در رسانه‌ها و در میان فعالان سیاسی جریان دارد.

به گزارش میبدما، دکتر پرویز امینی از چهره‌هایی است که به دلیل سخنان علمی و دقیق خود

 

در زمینه سیاست داخلی ایران و ارائه تحلیل‌های واقعی از جامعه ایرانی، در سال‌های اخیر به یکی از تحلیلگران مطرح و محبوب در عرصه فعالیت‌های سیاسی کشور تبدیل شده است.

وقتی دکتر امینی به دفتر رجانیوز آمد، حدود 10 ساعت از سخنرانی رئیس‌جمهور روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد می‌گذشت و همین مساله باعث شد تا ابتدا، بحث‌ به سمت اظهارات وی و رویکرد احتمالی دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی برود و در ادامه به مباحث دیگری نظیر آینده دولت، وضعیت سیاسی اردوگاه اصولگرایان و پیش‌بینی نتیجه انتخابات مجلس دهم برسد.

 

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
دلایل ناپاکی در فوتبال از دید مدیرعامل پرسپولیس عنوان شد
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:میبدما،برسبلیس،, |

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد کلید فوتبال پاک و مبارزه با فساد در فوتبال تفاهم همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال به سمت اصلاح فوتبال است.

 دلالی، جادوگری، مدارا با متخلفین، شرطبندی و عدم نظارت بر پایه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد مباحث اخیر مطرح شده در جامعه فوتبال درباره  ریشه کن کردن فساد در فوتبال و اصلاح آن گفت: بدون تردید زمانی که نسبت به قضاوت داور بازی پرسپولیس و سپاهان اعتراض کرده و مباحثی را مطرح کردیم پیش بینی آن را نمی کردیم که چنین جریانی به وجود آمده و بحث مبارزه با فساد در فوتبال ، پاکسازی فوتبال و مسائل این چنینی که این روزها از سوی اهالی فوتبال در رسانه ها مطرح شده به راه بیفتد. به اعتقاد بنده بروز برخی اتفاقات ناخوشایند در فوتبال و ناپاکی ها علل و عواملی دارد که بنده به طور خلاصه آن را به پنج موضوع اختصاص می دهم.

 


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
دلم برای تماشاگران و بازیکنان تیم ملی تنگ شده است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:میبدما،اشکان دژاگه , |

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: دوست دارم در جام جهانی با آلمان یا انگلیس همگروه شویم ولی نباید به صعود تیم ملی به دور دوم ناامید باشیم.

 دژاگه: دوست دارم با آلمان یا انگلیس همگروه شویم/ناامید نیستیم و حتی می‌توانیم با برزیل بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، اشکان دژاگه یکی از موثر ترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی است.این بازیکن که در ابتدای حضورش در فولام دچار آسیب دیدگی شد نتوانست تیم ملی را در سه دیدار حساس خرداد ماه گذشته همراهی کند ولی نقش او آنقدر پررنگ بود که اعضای تیم ملی عکس او را روی پیراهن های تیم ملی حک کرده و از او به عنوان ستاره تیم ملی یاد کردند.

اشکان دژاگه بعد از ورود به ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط خود در فولام، وضعیت بدنی اش و مسائل مختلف صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

 
 


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ابوالمشاغل‌های دولت‌تدبیروامید رابشناسید
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:میبدما،ابوالمشاغل،سینما, |

به گزارش میبدما به نقل از فارس، «ابوالمشاغل» این واژه‌ای بود که برای اولین بار در سال های دولت اول محمود احمدی نژاد در رسانه ها مطرح شد.

مخاطب این لقب یکی از دوستان نزدیک و صمیمی رئیس جمهور وقت یعنی غلامحسین الهام بود که به دلیل در اختیار داشتن چندین سمت اجرایی در دولت نهم لقب ابوالمشاغل را از آن خود کرد. صرف نظر از مشاغل غیر دولتی همچون استاد دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی، "عضو حقوق دان شورای نگهبان‌" ، " سخنگوی دولت " ، وزیر دادگستری" و " رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز " از جمله عناوینی بود که می شد با آنها غلامحسین الهام را مورد خطاب قرار داد.

بنابر این گزارش، ولی ظاهرا الهام پایان ابوالمشاغل ها نیست. دولت تدبیر و امید در روزهای ابتدایی خود مسیری را طی می کند که بعید نیست این لقب دوباره در رسانه ها مطرح شود؛ سوال این است " آیا ابوالمشاغل ها باز می گردند؟‌ "



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ماجرای پارازیت ها در دولت روحانی به سرانجام می رسد؟
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:میبدما، ماهواره ، پارازیت ، سلامت انسان , |

پارسینه-گروه سیاسی: پارازیت و تاثیر ان بر سلامتی مردم یکی از معضلاتی است که مدت هاست به ان پرداخته می شود اما هرگز به درستی به ان رسیدگی نشده است.همواره شایعاتی از سردرها، بیماری ها و سقط جنین بر اثر امواج پارازیت ورد زبان هاست.

شایعاتی که گاهی توسط مسئولین تلویحا تایید می شود و همین امر باعث می شود افکار عمومی شاخ و برگ بیشتری به این شایعات بدهد و شاید با روی کار امدن دولت روحانی وقت ان رسیده باشد که با بررسی دقیق بر اثرات امواج پارازیت حقیقت ماجرا مشخص شود.

سال گذشته بود که رئيس مرکز تحقيقات سلولي صارم از افزايش سقط جنين و بارداري خارج از رحم در دو سال اخير خبر داد و گفته بود كه «به نظر مي‌رسد با توجه به افزايش پارازيت‌ها و امواج الکترومغناطيسي در محيط اطراف، شاهد افزايش اين آمار بوده ايم.»



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تیموریان: دوست دارم با تیم ملی اسپانیا دیدار کنیم/ شانس بازگشت به اروپا را از دست نمی‌دهم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:میبدما،تیموریان،اروبا, |

به گزارش خبرگزاری میبدما، توپی به محوطه جریمه فرستاده شد که از میان چندین مدافع عبور کرد و ناگهان به آندرانیک تیموریان رسید او

: تیموریان: دوست دارم با تیم ملی اسپانیا دیدار کنیم/ شانس بازگشت به اروپا را از دست نمی‌دهم

 هم با آن موهای «دُم اسبی‌اش» دروازه‌ حریف را باز کند. «آندو»، نام مستعاری است که از دوران حضور وی در فوتبال انگلیس برایش مانده است. گل او موجب شد تا همه به تمجید از او بپردازند. او در جلسات تمرینی و در هر شرایطی، هر موقعیتی و هر جایی که بازی کند، با قلب و روح برای تیمش بازی می‌کند.

از بولتون به بارنزلی و سپس برزیل. تیموریان به تیم ملی فوتبال ایران کمک کرد تا در حضور متناوب خود در جام جهانی بتواند به جام جهانی 2014 برزیل راه یابد. ایران کشوری با تاریخ باستانی فوق العاده‌ای است اما رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی اتفاقی است که تاکنون در تاریخ این کشور رخ نداده است.

انجام کارهایی که برای نخستین بار اتفاق می‌افتند برای این بازیکن 30 ساله کاری ندارد. در سال 2006 بازیکنانی از آسیای شرقی حضور خود در لیگ انگلیس را آغاز کردند اما بازیکنانی از آسیای غربی پیشتر در لیگ انگلیس حضور داشتند. سامی الجابر، اسطوره کشور عربستان سعودی دوره کوتاهی را در ابتدای هزاره جدید در ولورهمپتون داشت. کریم باقری هم در دوران کم حضورش در چارلتون، بازیکنی بود که بیشترین حضور در لیگ انگلیس را تجربه کرده بود.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
خبر رييس سازمان انرژي اتمي اعلام كرد: چند خرابكاري هسته‌اي را خنثي كرديم/
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:میبدما،علی اکبرصالحی, |

 

 
 
 
 

به گزارش خبرنگار سياسي میبدما، دكتر «علي اكبر صالحي» امروز (يكشنبه) در حاشيه برگزاري نخستين گردهمايي فرماندهان يگان هاي حفاظت سازمان ها، پليس راه آهن و فرودگاه هاي كشور در جمع خبرنگاران افزود: چندي قبل در جريان فعاليت تعدادي خرابكار در مراكز هسته اي قرار گرفتيم كه با شناسايي آنها اجازه داديم فعاليت شان را ادامه دهند تا در زمان مناسب و دسترسي به جزييات دستگير شوند.
وي با بيان اينكه چهار نفر در اين رابطه شناسايي و دستگير شده اند، تصريح كرد: بازجويي از اين افراد ادامه داد

 


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ایندپندیت: کی‌روش گزینه جانشینی جیووانی تراپاتونی در تیم ملی ایرلند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 13 مهر 1392برچسب:میبدما،کی روش, |

بنابه نوشته یک روزنامه چاپ ایرلند دو دستیار اخیر سرآلکس فرگوسن در منچستریونایتد گزینه هدایت تیم ملی ایرلند به شمار می‌روند.

 

 به گزارش خبرگزاری میبدما، روزنامه ایندپندیت در گزارشی عنوان کرده کارلوس کی‌روش(سرمربی کنونیایران) و رنه مویلن‌استین مد نظر

ایندپندیت: کی‌روش گزینه جانشینی جیووانی تراپاتونی در تیم ملی ایرلند
 

مسئولان فدراسیون فوتبال ایرلند جهت جانشینی جیووانی تراپاتونی هستند.

مطابق این گزارش مربیان دیگری همچون دیک ادووکات، والتر زنگا و هکتور کوپر نیز بخت هدایت تیم ملی ایرلند را در آینده دارند. البته فدراسیون ایرلند عنوان کرد از بین گزینه‌های مطرح تا پایان جاری میلادی یکی را برخواهد گزید.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم/ از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 13 مهر 1392برچسب:میبدما،فرمانده،دانشجو, |

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرمودند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می‌دهیم و از آنچه در سفر اخیر بود، حمایت می‌کنیم؛ البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود.

 
 هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم/ از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم/ برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود
 

به گزارش خبرگزاری میبدما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان مراسم، با حضور در محل یادمان شهدای ارتش و قرائت فاتحه، علو درجات شهدا را مسئلت کردند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
دعوت 27 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 13 مهر 1392برچسب:میبدما،تیم ملی, |

به گزارش خبرگزاری میبدما و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی فوتبال اسامی 27 بازیکن دعوت شده به

: دعوت 27 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان/ یک دورگه جدید در جمع ملی پوشان

 این تیم را به شرح زیر اعلام کرد:

رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، هاشم بیگ زاده،محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی،جواد نکونام، امید



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
جدول قیمت سکه و ارز در چهارشنبه
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:اقتصادی > اقتصاد خرد, |
 
جدول قیمت سکه و ارز در چهارشنبه/ ریزش نرخ سکه و رشد دلار
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز چهارشنبه منتشر شد که بر اساس آن، قیمت تمامی سکه ها نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ارزهای معتبر افزایش یافت.
 
به گزارش خبرنگار میبدما، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه در بازار 965 هزار و 300 تومان، طرح قدیم 955 هزار تومان، نیم سکه 500 هزار تومان، ربع سکه 305 هزار تومان و گرمی 199 هزار تومان اعلام شد.


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
مهدی رحمتی عنوان کرد:
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:میبدما،ورزشی > فوتبال - فوتسال, |
 
مهدی رحمتی عنوان کرد:
پیروزی تیم ملی برابر کره‌جنوبی اتفاقی بود/ هیچکس به داد استقلال نرسید
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه پیروزی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی اتفاقی بود، گفت: ما از فوتبال آسیا عقب هستیم؛ متاسفانه وقتی فریاد می‌زدیم که استقلال شرایط خوبی ندارد، هیچکس به داد این تیم نرسید؛ ما تاوان بی برنامگی خود را می‌دهیم.
 

به گزارش خبرنگار میبدما، سید مهدی رحمتی پس از تساوی تیم فوتبال استقلال برابر تیم سئول کره جنوبی و حذف نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. فرصت‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. جا دارد از تماشاگران که امروز از ما حمایت کردند تشکر کنیم.

وی افزود: این واقعیت فوتبال ماست. ما باید قبول کنیم از فوتبال آسیا عقب هستیم. البته معتقدم می‌توانستیم با اختلاف سه، چهار گل سئول را شکست بدهیم. به هر حال همه تلاش خود را انجام دادند ولی توان تیم ما همین است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:میبدما،ورزشی > ورزش جهان, |
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛
شکست خانگی من سیتی مقابل بایرن/ من یونایتد و یووه متوقف شدند
هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، المپیاکوس، رئال مادرید و بایرلورکوزن مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
 

به گزارش خبرگزاری میبدما، در مهمترین بازی چهارشنبه شب منچسترسیتی در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه اتحاد با نتیجه 3 بر یک مغلوب بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابتها شد.در این بازی بایرن با گل‌های ریبری، مولر و روبن سه بر صفر پیش افتاد اما در 20 دقیقه پایانی با تعویض های مانوئل پلگرینی من سیتی کمی به خود آمد و یکی از گل ها را توسط آلوارو نگردو جبران کرد. در دقیقه 86 جروم بواتنگ به دلیل خطا روی بازیکن سیتی اخراج شد و تیم آلمانی دقایق پایانی را 10 نفره ادامه داد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
برخی چسبیده به فوتبال هستند و نوکری اجنبی‌ها را می‌کنند/
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:میبدما،ورزشی > فوتبال - فوتسال, |
امیر قلعه نویی:
برخی چسبیده به فوتبال هستند و نوکری اجنبی‌ها را می‌کنند/ کارشناسان 90 توجیه شده‌اند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته مصاحبه‌های متعددی را در مورد دلایل شکست تیمش در دیدار رفت برابر نماینده کره و برخی اتفاقات حاشیه‌ای انجام داده است، عصر دوشنبه در مصاحبه‌ای دیگر به انتقاد از افرادی پرداخت که نمی‌خواهند موفقیت او با استقلال را ببینند. قلعه‌نویی تاکید کرد درصدی از افرادی اهل فوتبال نیستند بلکه چسبیده‌های به فوتبال هستند.
 

به گزارش خبرنگار میبدما، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به صحبت هایی که صبح امروز انجام داده بود گفت: باید بخشی از صحبت هایم را تصحیح کنم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تغییری در بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر ایجاد نشده است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:میبدما،اقتصادی > راه و مسکن, |

راه وتغییری در بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر ایجاد نشده است

مجری ویژه و قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر با اشاره به اینکه هیچ تغییری در مسکن مهر از جمله بازپرداخت تسهیلات مالی ایجاد نشده است بر عملی کردن تعهدات وزارت راه وشهرسازی در مسکن مهر تاکید کرد.
 

به گزارش خبرگزاری میبدما، احمد اصغری مهر آبادی اعلام کرد: 20 ساله شدن بازپرداخت وام مسکن مهر که در دولت دهم از طرف هیات دولت ابلاغ شده بود به قوت خود باقی است و مصوبه‌جدید در این خصوص نداشته ایم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
موافقت سازمان ملل با پیشنهاد گازی ایران/
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:میبدما،اقتصادی > انرژی, |

 

موافقت سازمان ملل با پیشنهاد گازی ایران/ توقف گازسوزی در بزرگترین جزیره خلیج‌فارس
یک مقام مسئول در شرکت گاز از ثبت متدولوژي براي اجراي پروژه تحت مکانيسم توسعه پاک (CDM) پالایشگاه گاز قشم و سرخون در سازمان ملل خبر داد و اعلام کرد: با اجرای این طرح علاوه بر خاموش شدن مشعل‌های گازی قشم، سوختن بیش از 14 میلیون مترمکعب گاز هم متوقف می‌شود.
 

به گزارش خبرنگارمیبدما؛برای نخستین بار طرح مکانيسم توسعه پاک (CDM)به منظور جمع آوری گازهای همراه و خاموش کردن مشعل‌های گاز در صنعت گاز ایران در سازمان ملل متحد به ثبت جهانی رسید.

در حال حاضر به طور متوسط سالانه حدود 14.3 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه سرخون و قشم و بدون کوچکترین استفاده می سوزد و منجر به افزایش تولید گازهای گلخانه ای می شود.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
معرفی موشک بالستیک جدید ایران و بهینه‌سازی یک رادار مهم پدافندی
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 6 مهر 1392برچسب:میبدما،اولین های ، رژه ، شهریور ، موشک ، تانک ، نبو ، رادار, |

به گزارش گروه دفاع و امنیت میبدما، رژه نیروهای مسلح کشورمان در آغاز هفته دفاع مقدس امسال نیز با اولین سخنرانی حسن روحانی در مقام ریاست جمهوری ایران اسلامی، تفاوت های ظاهری خود را نمایان کرد و رکوردشکنی حضور موشک های بالستیک در این مراسم با شکوه، بر افزایش انعکاس رسانه ای و خبری آن افزود.

اما علاوه بر این موارد، ارتش و سپاه پاسداران با دستی پر به مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی آمدند و علاوه بر سامانه ها و تجهیزات مدرنی که هر ساله به این رژه می آیند، مواردی نیز وجود داشت که برای اولین بار در این نمایش باشکوه در معرض دید همگان قرار می گرفتند.

       


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
از مارادونای کبیر تا رونالدوی برزیلی؛
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 6 مهر 1392برچسب:میبدما،لیگ قهرمانان ، اروپا ، فوتبال ، ستاره ، مارادونا ، رونالدو ، , |

به گزارش خبرنگار ورزشی میبدما، از هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا که معتبرترین تورنمنت باشگاهی جهان به شمار می رود با رقابت 32 تیم حاضر در این رقابت ها آغاز شد. لیگی که در تاریخ چند دهه‌ای خود ستارگان بزرگ و کوچک زیادی را شاهد بوده است و بسیاری از آنها توانستند حضور در این رقابت‌ها را با عنوان قهرمانی پیوند بزنند و بسیاری دیگر هم کفش‌های خود را در حالی آویختند که دست‌شان از این جام و عنوان قهرمانی کوتاه و حسرت این جام برای همیشه به دلشان ماند.

در گزارش تصویری - تشریحی زیر به چند بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال که در تیم های معتبر اروپایی حضور داشتند اما موفق به فتح این جام نشدند اشاره شده است. در این فهرست اسامی بازیکنان مشهوری همچون دیه‌گو آرماندو مارادونا، روبرتو باجو، رونالدو، لوتار ماتئوس، جان لوئیجی بوفون و دنیس برکمپ به چشم می خورد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
فروشندگان کلافه،خریداران ناامید
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 6 مهر 1392برچسب:میبدما،مسکن ، رکود ، بازار ، دلار ، ثبات , |

به گزارش میبدما،تغييرات و آرامش نسبي چند ماهي هم كه در بازار مسكن و كل شاكله اقتصاد به وجود آمده هنوز نتوانسته اين انتظار را به «گشايش» تبديل كند. البته در اين ميان اتفاقي نظير كاهش چشم‌گير قيمت دلار و شكست قيمت‌ها موجب شد كه اميد به كاهش قيمت مسكن و رونق گرفتن معاملات بيشتر شود اما همين اميد هم با انتظار همراه بوده‌وهست. سوال اينجاست كه با كاهش قيمت دلار و آرام شدن فضاي اقتصادي كشور بازار مسكن هم وارد مدار «رونق و معامله» مي‌شود يا خير؟ 
 
آنطور كه تجربه نشان داده كاهش يا افزايش قيمت دلار مي‌تواند در بازه زماني 6 ماهه بازار مسكن را متاثر كند. چرا كه در سال گذشته نوسان نرخ ارز موجب شد كه قيمت مسكن هم در همين بازه زماني با افزايش قيمت شديد روبه‌رو شود و اين بازار در «ركود انتظاري» فرو رود. ركودي كه هنوز سايه‌اش را از اين بازار كم نكرده‌است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
هنگام ترك نيويورك صورت گرفت
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 6 مهر 1392برچسب:میبدما،گفتگو ، روحانی ، اوباما , |
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حاليكه رييس جمهوري اسلامي ايران در حال حركت از محل اقامت خود به سمت فرودگاه براي خروج از نيويورك بود، اين تماس برقرار شد و طرفين پيرامون مسايل مختلف با يكديگر گفت وگو كردند.

در اين گفت وگوي تلفني، دو طرف بر اراده سياسي براي حل سريع مساله هسته اي تاكيد كرده و زمينه را براي حل موضوعات ديگر و همكاري در مسائل منطقه اي مورد توجه قرار دادند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
سخنرانی روحانی؛ اظهاراتی در تراز رئیس‌جمهوری‌اسلامی ایران/ تاکتیک هوشمندانه‏ رهبرانقلاب چگونه به کمک
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:میبدما،کمک،روحانی, |

گروه سیاسی –میبدما: آن زمانی که رهبر انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسداران از «نرمش قهرمانانه» سخن گفتند، برخی رسانه‌ها به دنبال تاویل و تفسیر سخنان ایشان رفتند تا کج برداشتی خودشان را با انتشار تحلیل‌های ضعیف جبران کنند؛ فارغ از توجه به این مساله که رژه قدرت این روزهای رئیس‌جمهور روحانی در نیویورک، مدیون همین استراتژی دقیق و البته ظریف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
آقاي كفاشيان ديگر بس است!
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:میبدما،ورزش،کفاشیان, |

كفاشيان كه براي اداي توضيحات درباره تخلفات هيات فوتبال فارس روي خط برنامه نود آمده بود؛ به‌يكباره جمله‌اي را گفت كه رسانه‌ها به راحتي از آن گذشتند. او گفت فيفا طي نامه‌اي به ما نوشته كه آيا مشكلاتي كه اين روزها ورزش ايران (موضوع نامه‌نگاري‌هاي IOC و OCA) با آن روبرو است، متوجه شما نيست؟! به زبان ساده‌تر آيا وزارت ورزش در امور شما دخالت نمي‌كند؟! گفتن اين جمله توسط كفاشيان چه معني مي‌توانست داشته باشد؟ 

تيم ملي در تهران سومين ضلع مثلث ناكامي‌هاي فوتبال ايران را در هفته‌اي كه گذشت كامل كرد


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
چه عواملی نرخ دلار را تعیین می کند؟
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:میبدما،جامعه،دلار, |
چه عواملی نرخ دلار را تعیین می کند؟

به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، بررسی‌های پژوهشی نشان می‌دهد نرخ ارز در اقتصاد ایران، تحت‌تاثیر پنج عامل کلیدی تعیین می‌شود. «تورم داخلی» که تابعی از «تولید و حجم پول» در اقتصاد است، دركنار «وضعیت ذخایر ارزی بانک مرکزی» که بازتاب «تراز تجاری کشور» به حساب می‌آید، همراه با «نرخ بازدهی سرمایه‌های جایگزین»، «انتظارات» و «اثرات درآمدهای نفتی» پنج عامل تعیین‌کننده نرخ ارز هستند. کارشناسان معتقدند یکی از اشتباهات صورت گرفته در رویکردهای پیشین بانک مرکزی در قبال نرخ ارز، قیمت‌گذاری نرخ ارز به صورت یک متغیر «برون‌زا» بود.بانک مرکزی در



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
روحانی: برنامه‌ای برای دیدار با اوباما ندارم!
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:میبدما،روحانی،نامه, |
در مصاحبه با «سی‌ان‌ان»
روحانی: برنامه‌ای برای دیدار با اوباما ندارم/ خواستار حقوق خود در موضوع هسته‌ای هستیم
برنامه‌ای برای دیدار با اوباما ندارم/ خواستار حقوق خود در موضوع هسته‌ای هستیم

رئیس‌جمهور در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» در پیامی به زبان انگلیسی به مردم آمریکا گفت: تمایل دارم به مردم آمریکا بگویم من صلح و

 دوستی را از ایرانیان برای آمریکایی‌ها آورده‌ام.

 

به گزارش میبدما ، «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران در مصاحبه با شبکه «سی ان ان»



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عذرخواهی اوباما اولین پیش‌شرط برای مذاکره با آمریکاست!
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:میبدما،آمریکا،معذرت خواهی, |

میبدما - گروه سیاسی: همزمان با سفر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به نیویورک و حضور در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، انجمن دانش آموختگان علوم سیاسی دانشگاه تهران با ارسال نامه‌ای سرگشاده خطاب به باراک اوباما عذرخواهی رسمی امریکا از مردم ایران را اولین پیش شرط برای مذاکره عنوان و نکاتی را به وی پیرامون تحولات اخیر ایران و جهان گوشزده کردند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...