» این وبلاگ منتقل شده
» رایزنی‌های فشرده دولت با مجلس برای احیای تبصره هدفمندی در بودجه سال ۹۳
» مربیگری تیم امید همای سعادت یا جغد شوم؟!/ جسارت و شجاعتم آرزوست
» عمران زاده:به خاطر مالیات 40 میلیونی ممنوع الخروج هستم/با پرسپولیس مذاکره هم نکردم چه برسد به قراردا
» لیست کامل بدهی‌های پرسپولیس برای ارسال به وزارت ورزش آماده شد
» عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می‌طلبد/ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد
» چلسی اتحاد را فتح کرد
» دولت باید سریعاً روش توزیع سبد کالا را اصلاح کند
» تیم های خودمان به تیم ملی بازیکن نمی‌دهند،وای به حال عرب‌ها/ قلعه‌نویی و کی‌روش علیه هم صحبت نکنند
» فغانی: از نوع بازی مجیدی خوشم می‌آمد/ کامرانی‌فر: به من هم پیشنهاد غش کردن داده شد!
» دیدار ظریف - کری در مونیخ/ وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌های موجود ادامه خواهد داشت
» از توصیه ویژه رئیس‌جمهور به سینماگران تا دعوت ایوبی به عذرخواهی/ تجلیل سعید راد از بازیگر فیلم ضدایر
» از فرمان شاهنشاهی تاسیس نیروی هوایی تا دژ پرنده آمریکایی در تهران
» آقای وزیر! شاید دادکان حق داشت که پیشنهادت را نپذیرفت/ کم اهمیت‌های میلیون نفری
» مواضع ایران در برنچیدن تاسیسات هسته‌ای «محکم و غیر قابل تغییر» است
» عرضه بنزین آزاد ۱۱۰۰ تومانی در سال آینده قوت گرفت
» ارقام مد نظر دولت در تبصره هدفمندی، مستلزم افزایش 82 درصدی نرخ حامل‌های انرژی است
» پروین: استعفای دایی از ریشه حاشیه‌سازی بود/در ۶ بازی هزار اتفاق می‌افتد
» هاشمیان: بحث قلیان به اندازه اختلاس و رانت‌خواری دیده شد
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 554
بازدید کل : 95547
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


پیوندهای وبگاه
» اسلام تکس
» ثبت دامین
» تهاجم فرهنگی
» دانلود مداحی و مولودی
» تور كيش
» سیاسی
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
تعبیر عقب‌نشینی از نرمش قهرمانانه، بدفهمی است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:میبدما،زينب ،سلام الله عليها، کوفه ،ايستادگي, |

گروه سیاسی -میبدما: حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در اجتماع پرشکوه دهها هزار نفر از فرماندهان بسيج، بسيج را مظهر ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامي برشمردند و با تبيين ويژگيها و روشهاي فريبکارانه و حق ناپذير استکبار جهاني و در رأس آن آمريکا، ايستادگي و اقتدار ملت را تنها راه مأيوس شدن دشمن برشمردند و با تأکيد بر حمايت قطعي از دولت و مسؤلان افزودند: در بحث هسته اي خطوط قرمز بايد رعايت شود و از حقوق ملت، حتي يک قدم عقب نشيني نشود.

حضرت آيت الله خامنه‏اي در اين اجتماع عظيم، بسيج را مظهر عظمت ملت ايران و نيروي کارآمد دروني کشور دانستند و تاکيد کردند: بسيج، براي دوستان نظام و انقلاب و کشور، مايه خرسندي و اميد و اعتماد، و براي بدخواهان و دشمنان و کينه ورزان نظام اسلامي، مايه بيم و هراس است.

  ايشان با اشاره به تقارن هفته بسيج با ايام حماسه ی بزرگ زينب کبري سلام الله عليها افزودند: حماسه زينبي، مکمل حماسه عاشورا است و به يک معنا حماسه حضرت زينب سلام الله عليها، احياء کننده و نگهدارنده حماسه عاشورا شد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
شاهکار جدید رسانه ملی
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:میبدما،سریال،زمانی ،برای عاشقی،هوای محرمی , |

دانا- سریال «زمانی برای عاشقی» که به مناسبت ایام محرم از ۲۰ آبان از شبکه تهران پخش می‌شود، به روزهای پایانی پخش خود نزدیک می‌شود.

 این سریال ماجرای حاج مرتضی (با بازی فرهاد قائمیان) بازاری خوش‌نام و اهل خداست است که بر اثر حادثه‌ای که ناخواسته برای نوه‌اش امیرعباس اتفاق می‌افتد، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود و با این اتفاق که در آستانه ماه محرم برای او پیش می‌آید تلنگری می‌شود تا حاج مرتضی به حال و هوایی که سالها از آن غفلت کرده بود، باز گردد ...

 این سریال ده قسمتی این روزها حال و هوای محرمی بیشتری به خود گرفته و حاج مرتضی مدتی است که درصدد دست و پاکردن مراسم تعزیه امام حسین (ع) است و به دنبال دوستان قدیمی می‌گردد که روزگاری تعزیه‌خوان بوده‌اند.
  
در قسمتی که شب گذشته از شبکه تهران پخش شد، حاج مرتضی برای درخواست یاری از دوست دوران قدیم‌اش که نقش آن را علیرضا اوسیوند ایفا می‌کند، بعد از مدت‌ها به سراغ او می‌رود. اما این دوست قدیمی ارادتمند به سیدالشهدا(ع) این روزها صاحب قهوه‌خانه‌ای است که مشتری‌های زیادی هم دارد.
 


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
علی کریمی مانع حضور دایی در بازی میلان
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:میبدما، میادین ملی ،تراکتور،علی کریمی , |

متوجه باشید که بازی با تراکتور و مصاف با علی کریمی برای دایی حساسیت ویژه ای دارد و حاضر نمی شود تیمش را تنها بگذارد

 
علی کریمی مانع حضور دایی در بازی میلان

به گزارش میبدما، رویانیان درباره جزییات بازی با میلان گفته:« می‌خواهیم در این بازی از پیشکسوتان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی کرده و بازی یادبود و خداحافظی ویژه‌ای برای مهدی مهدوی‌کیا برگزار کرده و از بزرگانی چون علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان و ... تجلیل کنیم.

اینها در میادین ملی و بین‌المللی افتخارات بزرگ و کم نظیر و بعضا بی‌نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورده‌اند و شایسته بهترین تجلیل‌ها هستند.» اما این وسط یک نکته وجود دارد و آن اینکه دایی و باقری فردای روز این مسابقه مقابل تراکتور یک بازی بسیار حساس را دارند و قطعا در چنین شرایطی هر دو نفر تیم را رها نمی کنند تا در این بازی حضور داشته باشند .



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کشف 154 قلم انواع داروی غیرمجاز در قم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 25 آبان 1392برچسب:میبدما،معاون غذا،علوم پزشکی ،قم،شهروندان, |

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:‌ در بازرسی از عطاری‌های سطح شهر 154 قلم انواع داروی قاچاق و غیر مجاز در قم کشف شد.

 

: کشف 154 قلم انواع داروی غیرمجاز در قم

به گزارش خبرگزاری میبدما از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجتبی احمدزاده با اشاره به عرضه انواع داروهای قاچاق و غیر مجاز، مخدر،

چاقی، لاغری و ترک اعتیاد در برخی از عطاری‌های سطح شهر گفت: در بازدید مشترک کارشناسان دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم و پلیس مبارزه با مواد مخدر از این عطاری‌ها 90 قلم انواع داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی همچنین از شناسائی یک واحد تهیه، تولید و توزیع داروهای غیر مجاز و قاچاق در سطح شهر خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد 64 قلم انواع داروهای جنسی و قاچاق که شامل مقادیر زیادی داروی مخدر، چاقی، لاغری و پودر ترک اعتیاد بود کشف و ضبط شد

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کفاشیان: توان اقتصادی ایران را با کره و ژاپن یکی نکنید/ غیر از آل‌اشپورت برند‌های دیگر جلو نیامدند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 25 آبان 1392برچسب:میبدما،علی کفاشیان ،حاشیه ،جلسه ،رؤسای، فدراسیون‌, |
: کفاشیان: توان اقتصادی ایران را با کره و ژاپن یکی نکنید/ غیر از آل‌اشپورت برند‌های دیگر جلو نیامدند

 به گزارش خبرگزاری میبدما، علی کفاشیان در حاشیه جلسه رؤسای فدراسیون‌ها با گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره قرارداد با آل‌اشپورت گفت:قرارداد با آل‌اشپورت از یک سال و نیم و دو سال پیش داشتیم که تا 2015 ادامه دارد. این قرارداد هم برای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در فوتبال ساحلی تمام شده و باید تمدید کنیم. تا الان هم از طریق نمایندگی‌مان در دبی قراردادها انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به صعود ما به جام جهانی چون کادر فنی از کیفیت لباس‌ها ناراضی بود درخواست کردند که در آلمان از نزدیک طرح‌های مختلف را ببینیم. تشکیلات بزرگی بود و عمده تخصص آل‌اشپورت در لباس و دستکش دروازه‌بان است.

کیفیت‌ها را دیدیم چند طرح داده بودند، نمادی از پرچم سه رنگ قرار شد نهایی شود پس از آن هنگامی که از نظر ما هم مورد تصویب قرار گرفت با حضور نمایندگان آل اشپورت در ایران از لباس  تیم ملی رونمایی می‌کنیم بنابراین در آلمان رونمایی نبود و یک پیراهن به من دادند که نام من روی آن نوشته شده بود.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
پورحیدری: تعطیلات به جای سود برای استقلال ضرر دارد/ تیم که کامل نباشد خبری از «شادابی» نیست
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 25 آبان 1392برچسب:میبدما،منصور پورحیدری ،باشگاه استقلال،تیم ملی ،مقابل تایلند , |

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تعطیلات نیم‌فصل به جای سود برای استقلال ضرر دارد.

 پورحیدری: تعطیلات به جای سود برای استقلال ضرر دارد/ تیم که کامل نباشد خبری از «شادابی» نیست

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در خصوص تمرینات نصفه و نیمه استقلال طی روزهای اخیر گفت: به هر حال در فصل نقل و انتقالات این اتفاقات می‌افتد. همه فکر می‌کنند تعطیلات به نفع استقلال است ولی این تعطیلات بیشتر به ضرر ما خواهد بود. تیم ما نیاز به بدنسازی دارد و در حالی که باید مشکلات نیم‌فصل اول حل شود می‌بینیم که انگیزه‌ای برای تمرین کردن بازیکنان وجود ندارد.

وی در خصوص دلایل این موضوع گفت: نیمی از بچه‌ها در تیم ملی حضور دارند. چند نفر در تیم امید هستند و بقیه دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند. قرار است ملی‌پوشان به لبنان بروند و پس از برگزاری یک بازی سنگین به تهران برگردند و دوباره به مصاف ملوان برویم. امسال فشار روی تیم ما زیاد است ولی امیدوارم در این 10 روز کار شود چون وقتی تیم کامل نباشد شادابی وجود ندارد.

پورحیدری در خصوص جذب مهرداد اولادی و انتقاداتی که نسبت به این موضوع می‌شود گفت: او بازیکن باتجربه‌ای است و امیدوارم بتواند از تجربه‌اش استفاده کند. قلعه‌نویی حتما روی تجربه او حساب کرده که اولادی را به خدمت گرفته است



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
شناسایی اهداف آمریکایی در سفر فرمانده موشکی سپاه به عراق
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 25 آبان 1392برچسب:میبدما،ناگفته،عراق،سفرهای ،سردار شهید حسن ،, |

سفر به قدری غیرمنتظره بود که حتی فرمانده نیروی هوایی سپاه هم به صورت تلفنی از آن باخبر شد.

به گزارش میبدما، آنچه در زیر می‌خوانید ناگفته ایست از سفرهای سردار شهید حسن طهرانی مقدم به عراق و کربلا که توسط یکی از همرزمانش بیان شده است.

پس از پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق هیئتی از جمهوری اسلامی ایران با هواپیمای نظامی جهت مذاکره در خصوص تعیین مرزهای کشورمان با عراق عازم عراق ‌شدند که حاج‌ حسن نیز در این هیئت حضور داشت.

در این سفر حاج‌حسن اهدافی را که در زمان جنگ تحمیلی در پاسخ تهاجمات موشکی و هوایی دشمن مورد اصابت قرار داده بود، مورد شناسایی و ارزیابی قرار می‌داد و در فرصت یک ساعته که برای زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برای هیئت برنامه‌ریزی شده بود، عاشقانه به زیارت می‌رفت.
 

در ابتدای دهه هشتاد شمسی نیز در ایام عرفه فرصتی پیش آمد تا به همراه خانواده حاج ‌حسن، خانواده حاج ‌محمد برادر بزرگشان و نیز خانواده شهیدان سلگی و نواب به صورت زمینی به کربلا برویم.


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عاشورا و ظهور دو واژه به هم گره خورده در فرهنگ شیعه است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:میبدما،حجت‌الاسلام مهدی ولیخانی ،مسئول نمایندگی ولی‎فقیه , |

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: عاشورا و ظهور دو واژه به هم گره خورده در فرهنگ شیعه است که شور و عشق را میان شیعیان به حرکت درمی‌آورد.

: عاشورا و ظهور دو واژه به هم گره خورده در فرهنگ شیعه است

حجت‌الاسلام مهدی ولیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری میبدما در استان سمنان بیان کرد: قیام امام حسین (ع) برای اجرای عدالت اتفاق افتاد و ظهور منجی نیز برای این است که عدالت در جهان حکم‎فرما شود.

وی افزود: بی‌بصیرتی مسلمانان سست ایمان باعث شد اباعبدالله (ع) و یارانش در کربلا تنها بمانند که این برای ما می‌تواند مهم‎ترین عبرت‌ عاشورا باشد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: مردم قدر امام حسین (ع) و رهبر خود را ندانستند و لکه ننگی را تا ابد برای خود خریدند و در پرونده خود گذاشتند.

ولیخانی گفت: با شناخت واقعی امام حسین (ع) و اطاعت عملی از دستورات ایشان و امروز با اطاعت از رهبر معظم انقلاب می‌توانیم حسینی بمانیم.

وی اظهار کرد: نهضت امام حسین (ع) از ویژگی خاصی برخوردار است که همیشه زنده می‌ماند و تداوم پیدا می‌کند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عظمت بسیج در پایبندی به فرهنگ عاشوراست / حماسه 9 دی زائیده تفکر عاشورایی است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:میبدما، اردبیل،بسیج در فرمانداری , |

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بسیج شاکله اعتقادی و ارزشی نظام اسلامی است که از فرهنگ با اصالت عاشورا الهام گرفته و قوام یافته است.

عظمت بسیج در پایبندی به فرهنگ عاشوراست / حماسه 9 دی زائیده تفکر عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری میبدما از اردبیل، عباس دست‌باز صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که با محوریت گرامیداشت برنامه‌های هفته بسیج در فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب و با روحیه عاشورایی و برگرفته از آرمان نهضت حسینی بنیان «مرسوس» بسیج را بنا نهاد که امروز این نهال انقلاب به یک درخت تنومند و پرثمر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی با گرامیداشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت تکیه و توجه به فرهنگ عاشورایی ماندگار و جاودانه شده و در طول تاریخ نیز حرکت دینی و تبعیت از امامت و ولایت جامعه بزرگترین آموزه نهضت امام حسین (ع) بوده که با گذشت 14 قرن این آموزه‌ها در مکتب انقلاب اسلامی ظهور پیدا کره است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کشوری‌فرد: شرمنده مایلی‌کهن شدیم/ شناخت مرفاوی از صبا باعث انتخاب او بود
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:میبدما,مدیرعامل ,باشگاه ,صبای قم ,جدول 3-4 امتیاز , |

 مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: اگر سایپا را می‌بردیم مایلی‌کهن برکنار نمی‌شد.

: کشوری‌فرد: شرمنده مایلی‌کهن شدیم/ شناخت مرفاوی از صبا باعث انتخاب او بود

 محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، در خصوص برکناری محمد مایلی‌کهن از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گفت: نتایج راضی‌کننده نبود و هیئت مدیره این تصمیم را گرفت اما از شخص آقای مایلی‌کهن به شدت راضی بودیم. شانس با ایشان یار نبود و نتوانست نتایج دلخواهش را بگیرد. صبا تا کنون این جایگاه را نداشته و اختلاف امتیازی ما با تیم‌های انتهایی جدول 3-4 امتیاز است. البته من به عنوان مدیرعامل باشگاه تا آخرین لحظه از سرمربی تیمم حمایت کردم.

وی ادامه داد: البته اگر سایپا را می‌بردیم شاید شرایط فرق می‌کرد چون چند پله در جدول رده‌بندی بالا می‌آمد و شرایط بهتر می‌شد اما باخت به سایپا در آخرین دیدار باخت‌های ما در نیم فصل اول را ردیف کرد و همانطور که اهالی فوتبال می‌دانند کار در نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر است و هیئت مدیره احساس کرد که باید به تیم شوک وارد شود.

کشوری‌فرد در خصوص اینکه با کنار گذاشتن مایلی‌کهن از سرمربیگری صبای قم تکلیف حق و حقوق او چه

ادامه مطلب


برچسب‌ها:

رویانیان: موضع آیت‌اللهی توهین به جامعه داوری است/ ظلم تاریخی به پرسپولیس را نمی‌توانم تحمل کنم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:میبدما،محمد رویانیان،علیپور، داماش و پرسپولیس , |

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: موضع‌گیری آقای آیت‌اللهی در دفاع از داور متخلف به نظر من توهین به جامعه داوری و نادیده گرفتن عدالت و جایگاه داوری است.

: رویانیان: موضع آیت‌اللهی توهین به جامعه داوری است/ ظلم تاریخی به پرسپولیس را نمی‌توانم تحمل کنم

 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در پاسخ صحبت‌های آیت‌اللهی مبنی بر اینکه مدارک محکمی برای محرومیت قهرمانی وجود ندارد گفت: موضع‌گیری آقای آیت‌اللهی در دفاع از داور متخلف به نظر من توهین به جامعه داوری و نادیده گرفتن عدالت و جایگاه داوری است.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام به هر حال در هر قشری متخلف وجود دارد. به هر حال درباره آقای قهرمانی مباحث زیادی مطرح شده است. این درست نیست که همه را نادیده بگیریم. پرونده‌ای که برای فوتبال ایران بسیار حساس است.

رویانیان ادامه داد: ما از کفاشیان، علیپور و حتی خود آیت‌اللهی انتظار بیشتری داریم تا این موضوع موشکافانه‌تر بررسی شود. تصور ما این است.

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
اعتراض به کشتار رژیم صهیونیستی در مسابقات بسکتبال
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:میبدما،بسکتبال ، اعتراض ، فلسطین ، صهیونیستی ، تیم , |

این روزها شاهد افزایش اعتراض‌ها به حضور تیم‌های ورزشی رژیم صهیونیستی در قاره اروپا در واکنش به کشتار و جنایت‌های این رژیم هستیم.

گروه ورزشی میبدما- اخیرا شاهد افزایش اعتراض ها به حضور تیم های ورزشی رژیم اشغالگر قدس در قاره اروپا هستیم. این موضوع با نمایش پرچم فلسطین در ورزشگاه و اعتراض هایی مشابه، موجب ایجاد مشکلاتی برای این رژیم شده است.

در آخرین نمونه شاهد بودیم که چندی قبل، تیم هاپوئل هولون از رژیم اشغالگر در فرانسه به مصاف گراولینز دانکرکوئی رفت. این بازی در چهارچوب تورنمنت چلنج اروپا برگزار می شد که به صحنه اعتراضی تبدیل شد.

 
در جریان این مسابقه که در فرانسه برپا شد، یک فعال حقوق بشر با پرچم فلسطین وارد زمین شد. وی به سیاست های نژادپرستانه و کشتارهای رژیم اشغالگر اعتراض داشت. با این حرکت، مسئولان برگزاری وارد زمین شدند و وی را به بیرون راهنمایی کردند.

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
طرح ویژه حزب‌الله برای امنیت عزاداری‌ها چیست +تصاویر
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:میبدما،طرح ، ویژه ، حزب الله ، لبنان ، امنیت ، عزاداری ، ایام ، عاشورا , |

در سایه تشدید تهدید به اقدامات تروریستی در مراسم عاشورای حسینی در لبنان، 8 هزار نفر از عناصر حزب‌الله در قالب 4 سناریوی برنامه ریزی شده امنیت این مراسم‌ها را بر عهده دارند.

گروه بین‌الملل میبدما - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در اولین شب از محرم الحرام به عنوان آغازگر برنامه‌های عاشورایی در منطقه الرویس در ضاحیه جنوبی بیروت بخشی از سخنان خود را به موضوع تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای مراسم عاشورای حسینی در شهرهای مختلف این کشور اختصاص داد، وی به شرایط امنیتی کشور و منطقه و چالش‌های موجود اشاره کرده و با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر امنیتی برای مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان از مردم لبنان خواست تا اقدمات و تدابیر امنیتی در مراسم عاشورای حسینی را تحمل کنند و با سعه صدر با مسئولان امنیتی تعامل نمایند.

عوامل هشدارهای بی‌سابقه سید حسن نصرالله را می توان در بررسی دقیق تحولات امنیتی لبنان دید، با تلاش عربستان سعودی برای استفاده از برگه خلأ سیاسی و هرج و مرج امنیتی در لبنان برای اعمال فشار در پرونده‌های منطقه‌ای از چند ماه پیش تاکنون انفجار خودروهای بمب‌گذاری شده در ضاحیه و طرابلس و خشونت‌های محورهای وابسته به المستقبل در طرابلس و صیدا، مردم لبنان را به یاد روزهای تلخ جنگ داخلی در این کشور انداخته است.
 


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
طرح شبنم؛زحمات چند ساله‌ای که با یک دستور بر باد رفت
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:میبدما،شبنم ، نعمت زاده ، حذف ، طرح ، دستور ، دولت ، قاچاق ، درآمد , |

محمد جلال، مشاور سابق معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در دولت دهم در مورد حذف طرح شبنم در دولت یازدهم گفت: حتي کشورهاي عضو اکو هم ايران کد را براي انجام معاملات بين اعضا پذيرفتند اما در کمال تعجب زحمت چند ساله يک‌شبه بر باد رفت.

گروه اقتصادی میبدما- نظام شناسه‌گذاری یکتای کالا در قالب طرح «شبنم» در وزارت صنعت در سال 89 و طرح «اصالت و سلامت» در وزارت بهداشت در سال 88 شکل گرفت. اجرای چنین نظامی که مشابه آن در دیگر حوزه‌ها مانند کد ملی برای افراد، شناسه ملی برای شرکت و کدپستی برای مکان اجرا شده، یکی از زیرساخت‌های اصلی مدیریت تجاری کشور است که اطلاعات دقیق و به هنگامی را جهت پایش تولید، واردات، توزیع و مصرف در اختیار متولیان اقتصادی کشور قرار می‌دهد.

از ابتدای شروع نظام شناسه‌گذاری یکتای کالا، بیش از 900 میلیون شناسه در وزارت صنعت و 600 میلیون شناسه در وزارت بهداشت الصاق گردیده است (جمعا 1.5 میلیارد عدد)، در طرح شبنم 11 هزار بازرگان عضو طرح بوده و به‌صورت مستمر با سامانه ارتباط دارند. روزانه به حدود 33 هزار تراکنش استعلامی پاسخ داده می‌شود. تعداد کالاهای ثبت شده 250 هزار عدد است. گزارش تخلف روزانه نیز به دو هزار تراکنش در روز رسیده است.

طرح شبنم در دو فاز و هر فاز شامل چند مرحله طراحی شده که تاکنون مرحله 2 از فاز 1 اجرا شده است و قرار بود مرحله سوم از فاز اول در مهرماه 92 انجام شود که چند هفته پیش با دستور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت دولت یازدهم طرح شبنم ، برچیده شد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
'حجاب' نماد زنان ورزشکار ایران شده/ آشنایی خارجی‌ها با تیروکمان بیش از ماست
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:میبدما،ورزش ، تیراندازی ، کمان ، مقام , |

ملی‌پوش تیر و کمان ایران در گفت‌وگو با "میبدما" از حجاب زنان ورزشکار ایران، هزینه‌های بالای این رشته ورزشی و ... روایت می‌کند.

گروه ورزشی میبدما- با اینکه چند سالی بیشتر نیست که به تیر و کمان وارد شده؛ اما توانسته  به عناوین قابل توجهی برسد. "مینو عابدی" که تا قبل از این در هندبال و پرتاب وزنه فعال بود، اینک به عضو ثابت تیم ملی تیروکمان در رشته کامپوند تبدیل شده که در مسابقات کشورهای اسلامی توانست روی سکوی سوم بایستد.

پنجمی در مسابقات جهانی چین، چهارمی تیمی در ترکیه، هفتمی جهان درالمپیک رشته های غیر المپیکی کلمبیا، سومی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و ...، عناوین عابدی است که با خبرنگار مشرق به گفت‌وگو نشست.

چه اتفاقی شما را به این رشته کشاند؟
دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی بودم. تیراندازی با کمان درس دانشگاهی ما بود. آنجا بود که به این رشته علاقه‌مند شدم. استادم نیز راهنمایی و تشویق کرد تا در تیراندازی فعال شوم.

پس در رشته‌های دیگری فعال بودید؟
هندبال و پرتاب وزنه، ورزش‌هایی بود که در آنها کار می‌کردم که با مصدومیت مواجه شدم. از سال 89 وارد تیراندازی شدم که ابتدا در ریکرو فعال بودم. بعد از سه ماه تمرین، کامپوند را انتخاب کرده و ادامه دادم.

انتخاب درستی بود؟
اگر زودتر وارد تیراندازی می‌شدم، دنبال سایر رشته‌ها نمی‌رفتم.

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص چه گفت؟/ در مراسم رونمایی از مجسمه خاتمی چه گذشت؟
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:میبدما، هاشمی ، ، رفسنجانی ، ، روحانی ، ، ضرغامی , |

خبرنگاران میبدما در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*با پیگیری‌های یک عضو شورای اسلامی شهر تهران، قرار بود طی مراسمی در روز عید غدیر مجسمه محمد خاتمی در باغ‌موزه قصر تهران نصب شود که با مخالفت‌های گسترده، این مراسم لغو شد. پس از لغو این مراسم، برنامه‌ریزان با انتقال مجسمه خاتمی به دفتر کارش درصدد برآمدند طی مراسمی از آن رونمایی کنند که ظاهراً با روی خوش خاتمی مواجه نشده‌اند. وی به آنان گفته اگر این کارها رسانه‌ای شود چه پاسخی برای افکار عمومی خواهیم داشت؟

*در آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام که مباحثی پیرامون هدفمندی یارانه‌ها در ذیل اقتصاد مقاومتی مطرح شد، انتقادات شدیدی از سوی آقایان علی طیب‌نیا و مجید قاسمی نسبت به عملکرد اقتصادی دولت احمدی‌نژاد مطرح شد که احمدی‌نژاد برای اولین بار از هاشمی رفسنجانی وقت گرفت و در پاسخ به منتقدان با استناد به قوانین مصوب تأکید کرد با ما به‌التفاوت ارز آزاد و دولتی 400 هزار بشکه نفت که سالانه حدود 60 هزار میلیارد تومان می‌شود می‌توان تمامی مبلغ یارانه‌ها را تأمین و مازاد آن را در بخش‌های تولیدی مصرف کرد. پیش از این مطرح شده بود که احمدی‌نژاد شش ماه دیگر پاسخ انتقادات را خواهد داد



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:میبدما،استاد سنگری ، عاشورا ، کربلا ، آیینه داران ، آفتاب , |

اما من واقعا با این کتاب‌ها زندگی کردم. شبم، روزم، سفرم، حذرم، خلوتم، جلوتم، تمام اوقاتم با این کتاب بودم.

 گروه فرهنگی میبدما - محمد رضا سنگری، اول آبان 1333 در دزفول متولد شد. وی فارغ‌التحصیل دكترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است و رویكردش به شعر به زمان تحصیل در كلاس چهارم ابتدایی باز می‌گردد. شعرهای دكتر سنگری تاكنون به صورت پراكنده در برخی از نشریات چاپ شده است و تا به امروز در بسیاری از همایش های سراسری شعر دفاع مقدس و شب های شعر دفاع و مقاومت حضور داشته و در جلسات متعدد به نقد و بررسی شعر دفاع مقدس و ادبیات پایداری پرداخته است.

سنگری در حوزه نثر نیز ید طولایی دارد. کتب متعددی از او به رشته تحریر درآمده که برخی در نوع خود بی‌نظیر است. یکی از این کتب "آینه‌داران آفتاب" نام دارد. سنگری برای تالیف این کتاب بیش از هشت سال وقت صرف کرده است. این كتاب زندگی و شهادت یاران امام حسین(ع) را روایت می‌كند.
در کتاب آینه داران آفتاب شهیدان حسینی به گروه های زیر تقسیم بندی شده و در مجموع 153  شهید معرفی شده است:



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
گل بود به «چمن» نیز آراسته شد!/رویای مربیان و بازیکنان، غفلت مسئولان
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:میبدما،لزوم حرفه ای،اوضاع فدراسیون , |

زمین های فوتبال در ایران به دغدغه اصلی مربیان و بازیکنان تبدیل شده است.

خبرگزاری فارس: گل بود به «چمن» نیز آراسته شد!/رویای مربیان و بازیکنان، غفلت مسئولان

 به گزارش خبرگزاری میبدما، لزوم حرفه ای بودن و حرفه ای شدن این نیست که فقط چارت اداری قوی داشته باشیم بلکه حرفه ای کردن زیر ساخت ها از هر مسئله ای مهمتر است. مسئله ای که سالهاست در فوتبال ایران مغفول مانده است.

مسئله و مشکل چمن یکی از دغدغه های اهالی فوتبال است. چه کسی در دنیا فکر می کند یکی از دلایل افت فوتبال در ایران مسئله چمن است.

درحالی که تیم های باشگاهی زمین تمرین مناسب برای دوره تاکتیک های خود ندارند در چمن های خوبی هم مسابقات خود را دنبال نمی کنند. همه این مسائل در فوتبال ایران در شرایطی رخ می دهد که فوتبال روز دنیا و حتی همین کشورهای حوزه خلیج فارس اصلا دغدغه ای به نام چمن ندارند.جالب است که در همین اوضاع فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت جدی پیگیر میزبانی ایران در رقابت های جام ملت های آسیاست اما به نظر می رسد ورزشگاه های کشورمان در حال حاضر آمادگی پذیرایی از تیم های خارجی در این رقابت ها را با شرایط فعلی ندارند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
مربی یک تیم به چه حقی به بازیکن ما زنگ می‌زند/ اصول حرفه‌ای و شعارها کجاست
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:میبدما،حسین قدوسی،ربی از یک باشگاه ،باشگاه پرسپولیس , |

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مربی یک تیم لیگ برتری به چه حقی به بازیکن ما زنگ می‌زند و او را برای تغییر تیم دعوت می‌کند؟خبرگزاری فارس: مربی یک تیم به چه حقی به بازیکن ما زنگ می‌زند/ اصول حرفه‌ای و شعارها کجاست

 حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر یک مربی از یک باشگاه با بازیکن ما چندین بار ارتباط برقرار کرده و او را به تغییر تیم و بردنش به تیم خودش دعوت کرده است.

وی افزود: سوال ما اینجاست، آقایان به چه حقی به عنوان مربی باشگاه در شرایطی که هنوز لیگ تمام نشده به بازیکن ما زنگ می‌زنند و او را دعوت می‌کنند؟ پس باشگاه و قانون چیست؟

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 11 آبان 1392برچسب:میبدما،فرمانده سپاه بشرویه، مشکلاتی , |

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه گفت: امروز موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه جایگاه واقعی خود را از دست داده و کم‌رنگ‌تر شده است.

: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده است

به گزارش خبرگزاری میبدمااز بشرویه، رمضانعلی فرحبخش ظهر امروز در نشست ستاد هفته بسیج بشرویه اظهار داشت: اقتدار نظام ایران امروز به برکت بسیج است.

وی ادامه داد: بسیاری از موانع و مشکلاتی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت رو به رشد نظام ایران به وجود آمد با حضور بسیج در عرصه دفاع انقلاب، برطرف شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه با تاکید بر این‌که وجود منش و روحیه بسیجی در رزمندگان سبب پیروزی در نبرد با رژیم بعثی عراق بود، افزود: امروز ما همگی مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

سرگرد فرحبخش متذکر شد: بسیج متعلق به نهاد و یا مجموعه خاصی نیست بلکه متعلق به تمامی ملت ایران در هر پست و جایگاهی می‎باشد و بر همین اساس حضور فعال سایر ادارات و دستگاه‎ها در برگزاری هر چه باشکوه‎تر برنامه‎های هفته بسیج ضروری است.

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عنایتی: ‌کار فرهاد برای خداحافظی حرفه‌ای نبود/ می‌خواهم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 11 آبان 1392برچسب:میبدما،رضا عنایتی، شایعه استقلالی ،استقلالی شدن, |

مهاجم تیم صبای قم گفت: دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

: عنایتی: ‌کار فرهاد برای خداحافظی حرفه‌ای نبود/ می‌خواهم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، در خصوص حضورش در تیم استقلال به جای فرهادی مجیدی گفت: در خصوص حضورم در استقلال با من هیچ صحبتی نشده است، معمولا در هر نیم‌فصل از این شایعات در مورد من زیاد شنیده می‌شود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

عنایتی در خصوص اینکه چرا همیشه شایعه استقلالی شدن او به گوش می‌رسد هم ادامه داد: چرایش را من نمی‌دانم. تنها می‌دانم که این شایعه همیشه در موردم وجود دارد. خود من اینقدر در این باره مصاحبه انجام داده‌ام که هم خودم و هم هواداران استقلال را خسته کرده‌ام. فقط این را بدانید که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

وی افزود: البته خودم دوست دارم به استقلال باز گردم چرا که هواداران من را در کوچه و خیابان می‌بینند فقط در این باره از من سؤال می‌پرسند.*******مهاجم تیم صبای قم درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال هم گفت: با اینکه این خداحافظی پر حرف و حدیث بود اما باید به نظر فرهاد احترام گذاشت چرا که حتما دلیلی برای این موضوع داشته اما فکر می‌کنم اگر در فرصت خوبی می‌رفت بهتر بود چرا که هواداران می‌آمدند و بازی‌ آخر او را از نزدیک می‌دیدند. امیدوارم باشگاه استقلال برای خداحافظی باشکوه مجیدی یک بازی خوب در نظر بگیرد.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
فیرات:استقلال از هیچ تیمی نمی‌ترسد/بازیکنان سایپا آینده فوتبال ایران هستند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 11 آبان 1392برچسب:میبدما،سرمربی تیم فوتبال سایپا ، استقلال , |

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما از نام هیچ حریفی نمی‌ترسیم و پشت آنها قایم نمی‌شویم ولی استقلال از هیچ تیمی نمی‌ترسد.

: فیرات:استقلال از هیچ تیمی نمی‌ترسد/بازیکنان سایپا آینده فوتبال ایران هستند

به گزارش خبرگزاری میبدما، انگین فیرات سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید این را بگویم که این بازی هم مثل همه بازی‌ها برای ما سه امتیاز دارد. ما در ابتدای فصل برای خودمان برنامه‌ریزی کردیم و هدفمان این است که یک فوتبال هجومی چه در داخل و چه در خارج از خانه انجام بدهیم. ما پشت هیچ تیمی قایم نمی‌شویم و اگر بازی‌هایمان را ببینید تا آنجا که توانستیم کارایی خود را انجام دادیم.

وی افزود: حریف ما قهرمان ایران بوده و یک فوتبال زیبا بازی می‌کند و البته در آسیا هم سوم شده است ما می‌دانیم که حریف تیم خوبی است و البته از شرایط جوی فردا خبر ندارم اما مطمئن هستم یک فوتبال زیبا را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا به ادامه راه تیمش خوشبین است یا خیر، گفت:‌ ابتدای فصل هم همین انتظارات را داشتم و فقط باید کمی ریسک می‌کردم. خوشبختانه ریسک من جواب داد و حالا خوشحالم که خوب بازی می‌کنیم و وقتی به نشست‌های خبری می‌روم می‌بینم که چقدر به تیم ما احترام می‌گذارند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
همه تلاش‌های آمریکا برای توقف انقلاب اسلامی ایران/ از جاسوسی تا تحریم‌های همه‌جانبه
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 11 آبان 1392برچسب:میبدما،طی ۳۵ سال گذشته ،13 آبان , |

نگاهی به مواضع مسئولان ‌آمریکایی طی ۳۵ سال گذشته درباره ‌ایران نشان می‌دهد مقامات این کشور از دموکرات گرفته تا جمهوری‌خواه، در یک موضوع، مشترک هستند؛ «دشمنی با ایران».

 همه تلاش‌های آمریکا برای توقف انقلاب اسلامی ایران/ از جاسوسی تا تحریم‌های همه‌جانبه
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میبدما، در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به روز 13 آبان برخی جریان‌های سیاسی سعی کردند با بهانه قرار دادن مذاکره مستقیم با آمریکا، این روز تاریخی را تحت تاثیر قرار دهند.

«حذف شعار مرگ بر آمریکا» و تندرو خواندن جریان‌های ضد آمریکایی یکی از راهبردهایی بود که در هفته‌های گذشته برای تحت تاثیر قرار دادن روز 13 آبان بکار گرفته شده است.

بنابر این گزارش، نگاهی به سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که سیاست مداران این کشور، از هر حزب و گروهی که باشند، چه جمهوری خواه و چه دموکرات، در یک مشترکند؛ «دشمنی با ایران!» بدون شک برای اعتماد به یک کشور بر سر میز مذاکره دو راهکار وجود دارد، یکی اقدامات علمی و دیگری نگاه به سابقه مواضع طرف مذاکره کننده.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
سرپل‌های ارتباطی جیش‌العدل با سازمان سیا و موساد چه کسانی هستند؟
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 11 آبان 1392برچسب:میبدما،جیش العدل ،فغانستان, |

عبدالرئوف ریگی ارتباط زیادی با برخی چهره‌های ضدانقلاب در سوئد و انگلیس دارد و یکی از سرپل‌های ارتباطی وی با آمریکایی‌ها دایی وی است که دارای ارتباطاتی با سازمان «سیا» است.

: سرپل‌های ارتباطی جیش‌العدل با سازمان سیا و موساد چه کسانی هستند؟
به گزارش خبرگزاری میبدما،برخی شواهد موجود نشان می دهد که گروهک جیش العدل از گروه های وهابی تروریستی می باشد که به صورت مستقیم با سازمان سیا و موساد در ارتباط است.

 عمده گروه های وهابی تروریست در پاکستان و افغانستان با واسطه دستگاه امنیتی عربستان ، قطر و یا امارات با سازمان سیا و موساد در ارتباط می باشند ولی گروهک جیش العدل مستقیما با افسران اطلاعاتی موساد و سیا در ارتباط است.

پشت صحنه اصلی گروهک جیش العدل، عبدالرئوف ریگی برادر بزرگتر عبدالمالک می باشد که مفتی اصلی این گروه در زمان جنایات عبدالمالک بوده است.

عبدالرئوف در آن زمان سخنگوی گروهک جندالله بود و همچنین  رئیس به اصطلاح علمای این گروه تروریستی نیز محسوب می شده است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ماجرای حضور امام جمعه موقت تهران در یک کنسرت/ شبكه‌هاي مخوف لاله‌زاري يك نفر را شش ماهه معروف مي‌كنن
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در جمعه 10 آبان 1392برچسب:میبدما،محمد گلریز ، سرود انقلابی ، شعر ، ترانه ، کنسرت ، امام خمینی , |

گروه فرهنگی میبدما- محمد گلریز فعالیت هنری خود را از سال 55 در رادیو آغاز کرد و تا پیروزی انقلاب 20 آهنگ با گروه عارف و شیدا اجرا کرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به سمت تولید آثار انقلابی رفت. صدای او در شکست‌ها و پیروزی‌ها، غم‌ها و شادی‌ها همراه مردم بود. خواندن از انقلاب و برای انقلاب باعث شد برخی مخالفان انقلاب برای او مشکلاتی به وجود بیاورند. در همان سالهای ابتدایی انقلاب محمد گلریز برای آهنگ "شهید مطهر" خدمت امام رسید و دستان پر مهر امام(ره) سبب شد تا او با انرژی بیشتری به خلق دیگر سرود های انقلابی بپردازد. "دریغا"، "بسیج"، "خجسته باد"، "حدیث گل"، "وطنم"، "شهید مطهر"، "امداد"، "یاد یاران"، " راه رجا"،"این بانگ آزادی" و ... از جمله این اثار هستند. البته حاصل کار گلریز تولید حدود 1500 سرود و آهنک و مرثیه با موضوعات انقلاب اسلامی است.

در سال‌های جنگ تحمیلی تصمیم گرفت به جبهه برود و به صورت حضوری به اجرای برنامه بپردازد برای این کار از طریق جهاد سازندگی به جبهه اعزام شد و به فرموده امام راحل که گفتند: "هر کس به هر شکل که می تواند در دفاع مقدس حضور داشته باشد"، وی نیز برای قوت و روحیه رزمندگان بصورت زنده به اجرای برنامه می پرداخت و این را یکی از بهترین خاطرات خود می داند.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
هشدار رهبر انقلاب نسبت به خطرات پیری جمعیت کشور/ جمعیت کشور بلاشک باید افزایش یابد
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در جمعه 10 آبان 1392برچسب:میبدما،هشدار ، رهب ، انقلاب ، خطرات ، پیری ، جمعیت , |
مسئله‌ی جمعیّت که بجد هم مورد بحث و اختلاف نظر در جامعه است، مسئله‌ی بسیار مهمّی است. بلاشک از نظر سیاست کلّی کشور، کشور باید برود به سمت افزایش جمعیّت؛ البتّه به نحو معقول و معتدل.
به گزارش میبدمابه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش ملی «تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه» با اشاره به اهمیت موضوع جمعیّت و ضرورت فرهنگ‌سازی برای اقناع نخبگان در ارتباط با نیاز کشور به افزایش جمعیت، خاطر نشان کردند: مسئله ی نمای جوان برای کشور یک مسئله ی اساسی، مهم و تعیین کننده است و کشورهایی که در دنیا دچار پیری جمعیت شده‌اند به دشواری راه علاجی برای مشکلات ناشی از آن یافته‌اند که لازم است برای حل این مشکل کار علمی، عمیق و اساسی صورت پذیرد.

متن پیام رهبر انقلاب که بر گرفته از بیانات ایشان در دیدار اعضای دست اندرکار برگزاری همایش ملی تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه در تاریخ 1392/8/6 است، و صبح امروز (پنجشنبه) در این همایش در شهر قم قرائت شد، به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
مسئله‌ی جمعیّت که بجد هم مورد بحث و اختلاف نظر در جامعه است، مسئله‌ی بسیار مهمّی است. بلاشک از نظر سیاست کلّی کشور، کشور باید برود به سمت افزایش جمعیّت؛ البتّه به نحو معقول و معتدل. همه‌‌ی اشکالات و ایرادهایی که وارد می‌شود -که بعضی از  اشکالاتی را هم که مطرح می‌کنند ما دیده‌ایم -


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
مجیدی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:میبدما،خداحافظی، فرهاد ،مجیدی ،استقلال, |

 به گزارش میبدما، کاپیتان استقلال که 23 سال فوتبال بازی کرد،‌ عصر امروز و پس از بازی با مس کرمان در ورزشگاه آزادی کفش‌هایش را آویخت. او در روز هفتم آبان که هم شماره پیراهنش است،‌ با استقلال وداع کرد. با توجه به اینکه دیدار استقلال – مس آخرین بازی خانگی استقلال در نیم فصل اول است، مجیدی در استادیوم آزادی و در کنار هواداران استقلال، برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

در متن خداحافظی فرهاد مجیدی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: هیچ وقت دوست نداشتم زمان خداحافظی ام را از قبل مشخص کنم. مدتی پیش، به این تصمیم رسیدم که امروز روز خداحافظی از فوتبال است. از فردا همان جایی می ایستم که شما می‌ایستادید. زیر برف، یخ، باران و آفتاب سوزان. اما این بار من باید به شما احترام بگذارم و تشکر کنم، درست همان کاری که شما برای من انجام دادید.

تمام خاطره‌ها، خوشی‌ها و لحظه‌های تلخی که در طول سالیان حضور در استقلال داشته‌ام امروز جلوی چشمانم هستند. تلخ ترین خاطره‌ام "4خرداد 1390 " است که روی قلبم حک شده و به هیچ وجه پاک نخواهد شد. روزی که در مراسم تشییع جنازه ناصرخان شرکت کردم و در بهشت زهرا (س) برای همیشه از وی جدا شدم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
مرز اصولگرایی و اصلاح‌طلبی پس از انتخابات به هم ریخت/ نگران روی کار آمدن ضدانقلاب‌ها هستیم/ اعتراض ف
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:میبدما،قاضي زاده ، جبهه پايداري ، لنكراني ، جليلي ، حداد عادل ، , |
با سیاست انتخاب نامزد واحد اصولگرا که از سوی برخی از دیگر رقبای اصولگرای وی نیز تقویت شد، مرزبندی‌های خاص با دیگر احزاب و جریانات اصولگرا و فراکسیون‌های اصولگرا در مجلس، تغییر در اعضای شورای فقهی و خروج برخی اعضای اصلی از این جبهه، انتقاد از رویکردهای دولت یازدهم و مخالفت با برخی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور و ده‌ها موضوع دیگر، مسائلی است که اکنون با گذشت زمان و فرو نشستن
من از عملکرد تيم هسته‌اي نگران نیستم، کشوری که ولایت دارد ذلت ندارد. امام مي‌فرمودند مملکتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. حالا این که محرمانه باشد یا غیرمحرمانه و محتوا چه باشد، بالاخره یک ساختارهای قانونی در کشور وجود دارد. این ها نظارت می کنند و آن تیم مذاکره کننده در کلانش، خارج از این چهارچوب‌ها نه می تواند تصمیمی بگیرد و نه می تواند اقدامی بکند.
گروه میبدما-جبهه پایداری انقلاب اسلامی جبهه سیاسی نوپایی است که از همان بدو تأسیس در ششم مردادماه سال 1390 و پس از واقعه معروف به خانه‌نشینی محمود احمدی‌نژاد، با فراز و نشیب فراوان و حواشی متعددی همراه بوده است. این حواشی، با فرارسیدن موسم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و انتخاب کامران باقری لنکرانی به عنوان نامزد این جبهه و سپس جایگزینی آن با سعید جلیلی، به اوج رسید.
عدم همراهی این جبهه
برخی گرد و غبارها، راحت‌تر می‌توان درباره آنها حرف زد.
"سید امیرحسین قاضی‌زاده" سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با تواضع و روی باز، دعوت "مشرق" را برای گفت‌وگوی تفصیلی پذیرفت و ساعتی را میهمان ما شد؛ شما هم میهمان این گفت‌وگوی تحلیلی و تفصیلی باشید.

*****


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
بدرود "7" محبوب و دوست داشتنی آبی‌ها
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:میبدمافرهاد مجیدی ، استقلال ، فوتبال ، ایران ، محبوب ، هفت ،, |
هفت آبی‌ها درحالی از فوتبال خداحافظی کرد که خاطره او در ذهن هواداران فوتبال به ویژه استقلالی‌ها به جا خواهد ماند.به گزارش میبدما، 8 آبان فرهاد مجیدی آخرین روز حضورش در مستطیل سبز را سپری کرد؛ مهاجمی که از نسل طلایی دهه 70 فوتبال ایران بود و با حضوری مداوم در سطح اول فوتبال ایران به محبوبترین بازیکن سال‌های اخیر فوتبال ایران تبدیل شد.مجیدی کارش را در فوتبال از تیم جوانان کشاورز آغاز کرد و سپس به بهمن تهران رفت. حضور دو ساله او در بهمن، منجر به حضورش در استقلال تهران در سال 76 شد. فصل نخست حضور مجیدی در استقلال باعث کسب یک عنوان نایب قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران شد. از همانجا بود که رابطه صمیمانه او و ناصر حجازی شکل گرفت و مجیدی هیچگاه علاقه‌اش نسبت به حجازی را کتمان نکرد
.او در فصل بعدی رقابت‌ها و در حالی که تنها شش هفته از آغاز لیگ گذشته بود به دلیل محرومیت سنگینی که برایش به خاطر بازی جنجالی استقلال و فجرسپاسی وضع شده بود، در سن 22 سالگی به راپیدوین اتریش رفت.

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عمارت‌های مجلل کاخ‌نشینان مستطیل سبز +عکس بازیکن ها
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:میبدما،فوتبال ، خانه ، ستاره ، اعیان , |
این روزها می توان شاهد رقابت عجیب ستارگان فوتبال در خرید ویلاها و منازل مجلل بود که نگاه ها را به خود معطوف کرده است و این نکته که سرانجام پول های این رشته چه می شود.
 
گروه ورزشی میبدما، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونای اسپانیا برای اقامت دائم خود در کاتالونیا به پنت هاوسی نقل مکان خواهد کرد که به زودی با یک طراحی منحصر به فرد در حومه شهر احداث خواهد شد. در طراحی نمادین منزل جدید لیونل مسی که دِگاریدو، معمار سرشناس اسپانیایی آن را به شکل زمین فوتبال در آورده، سردر منزل کاپیتان تیم ملی آرژانتین به شکل عدد یک و ساختمان خانه مدور و به شکل عدد صفر است تا در کنار هم عدد 10، شماره پیراهن لیونل مسی در بارسا و تیم ملی آرژانتین را تشکیل دهند. قیمت این عمارت مجلل و منحصر به فرد حدود 35 میلیون یورو برآورد شده. با این برآورد قیمت مسی در آینده‌ای نزدیک صاحب گرانقیمت‌ترین خانه مسکونی در بین ستارگان دنیای فوتبال خواهد شد.
لیونل مسی (بارسلون)
هر چند که مسی در حال حاضر در عمارت 14 میليون یورویی خود اقامت دارد؛ اما بعد از اتمام پروژه ساخت خانه جدیدش، از تمام فوتبالیست های بزرگ دنیا در این زمینه هم سبقت می گیرد و صاحب گرانقیمت ترین خانه مسکونی در بین ستارگان دنیای توپ گرد خواهد شد. خانه‌ای که بعد از ساخت 35 میلیون یورو ارزش خواهد داشت.


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
این فوتبال پر از دعوا.. این فوتبال پر از نفرین
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:میبدما،فوتبال ، دعوا ، لابی ، پول , |
گروه ورزشی میبدما- دل که پر بشود، خاطر که حزین شود، کی شعر تر انگیزد آن را؟ نشسته ایم پشت میز، مشق فوتبال می کنیم برای که؟ از علی دایی و محمد مایلی می نویسیم برای که؟ برای چه؟ به شما بگوییم کدامشان دروغ می گویند و کدامشان راست؟ نفس این عمل که نشان بدهیم حتما یکی از طرفین دارد به من و شما دروغ می گوید، خودش ایراد دارد. چرا فوتبال ما باید آدم دروغگو داشته باشد؟ مگر فوتبال ما ارزشی نیست؟ مگر این همه آدم های ارزشی را از در و دیوار نیاورده ایم داخل که فوتبال مان ارزشی باشد؟ پس چرا نیست؟ پس چرا ایراد دارد کارمان؟ کجای معادله را کج نوشتند که حالا این فوتبال تا ثریا دارد کج می رود؟ شاید آنجا که همه معلم ها را انداختیم بیرون و مدیر آوردیم بالای سرشان. شاید ایراد این بود که تفکر معلمی و معلم گری را از فوتبال گذاشتیم کنار و جایش تفکر مدیرگری را جانشین کردیم. فوتبالی ها را فرستادیم خانه تا اخلاقی ها را بیاوریم جایشان. این هم نتیجه!

فوتبال را داده ایم دست غریبه ها و حالا همین غریبه پرستی باعث شده تا فوتبالمان تبدیل شود به زمین نا آشنا. جایی که علی داییش محمد مایلی کهن را نمی شناسد و محمد مایلی کهنش علی دایی را، دیگر چه انتظاری دارید که رویانیانش بیاید و قدیمی ترها را بشناسد!



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
پروژه‌های عمرانی؛ از بی‌پولی تا تعطیلی نهاد تصمیم‌گیر
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:میبدما،شورا ، تعطیلی ، فنی ، زریبافان ، محرابیان ، سعیدی کیا , |

گروه اقتصادی میبدما- شورای عالی فنی طبق ماده واحده لايحه قانوني راجع به اصلاح تبصره (80) قانون بودجه سال 1356 كل كشور ـ مصوب 1358 ـ تشکیل شده است.

بر اساس این قانون، شورای عالی فنی مرکب از سه نفر به پیشنهاد وزیر مشاور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و ‌تصویب هیأت وزیران تشکیل می‌شود و وظایف مهمی در ارتباط با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی توسط پیمانکاران را بر عهده دارد.



مهمترین وظایف شورای عالی فنی طبق قانون فوق و مقررات دیگر عبارتند از: بررسی و تصویب قیمت‌های اجرای طرح‌های عمرانی توسط پیمانکاران و ضوابط و دستورالعمل‌های مربوط به آن؛ تجدیدنظر در نرخ پیمان‌ها؛  بررسی و اتخاذ تصمیم در مسائلی که مورد سوال دستگاه‌های اجرایی و کارفرمایان است؛ و شاید مهمترین وظیفه این شورا که تصمیم‌گیری درباره اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح‌های عمرانی است.

 


طبق قانون، مصوبات شورای عالی فنی برای دولت، لازم‌الاجرا است.

با توجه به اهمیت فعالیت‌های عمرانی در توسعه کشور و تعداد بسیار زیاد طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در سراسر ایران، شورای عالی فنی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت، کاهش هزینه‌ها، کوتاه شدن زمان اجرا به همراه بهره‌برداری مفید و موثر از پروژه‌های عمرانی بر عهده دارد.

کثرت و تنوع طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و مشکلات فراروی آنها این شورا را به عنوان یک مرجع تصمیم‌گیر در زمینه مسائل فنی و اجرایی و جزء لاینفک در مدیریت طرح‌های عمرانی کشور درآورده است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کنایه روحانی به دولت احمدی‌نژاد/ ناچاریم گندم وارد کنیم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:میبدما،رئیس‌جمهور،بیش از ۷ میلیون تن گندم , |
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ناچاریم بیش از ۷ میلیون تن گندم وارد کنیم، تأکید کرد: دولت همه توان خود را برای احیای کشاورزی بکار خواهد بست.
کنایه روحانی به دولت احمدی‌نژاد/ ناچاریم گندم وارد کنیم
به گزارش جهان، چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز از صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر با حضور رئیس‌جمهور آغاز به کار کرد.

هم‌اکنون حجت‌الاسلام روحانی در حال سخنرانی در این کنگره است؛ مهمترین محورهای سخنان رئیس جمهور به شرح ذیل است:

ای کاش در کنار افرادی که لوح دریافت کردند، چند نفر از بانوان نیز بودند. چون در سراسر کشور در بخش های کشاورزی خانم‌ها بار سنگینی بر دوش دارند. از همین جا به همه بانوان پرتلاش خدا قوت می‌گویم.

بسم الله الرحمن الرحیم

دیدار با کسانی که برای امنیت غذایی مردم تلاش می کنند، برای رئیس‌جمهور منتخب مردم افتخار است. من خیلی با فضای کشاورزی بیگانه نیستم. روستا زاده هستم و در کنار تحصیلاتم در دبستان، گاهی کار کشاورزی هم داشتم.

اگر دست پینه بسته افتخار است که افتخار است، من هم در سن ۱۰ - ۱۱ سالگی در فصل تابستان به خاطر کار کشاورزی دست‌هایم پینه بسته بود.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
فتح‌الله‌زاده: باید با مجیدی و قلعه‌نویی صحبت کنم/ما کوتاه نمی‌‌آییم
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:میبدما،مدیرعامل استقلال ،خداحافظی فرهاد مجیدی , |

اگر خبر خداحافظی مجیدی قطعی باشد، چه می‌کنید، ادامه داد: ما اجازه این کار را به او نمی‌دهیم او با ما قرارداد دارد، من

: فتح‌الله‌زاده: باید با مجیدی و قلعه‌نویی صحبت کنم/ما کوتاه نمی‌‌آییم

علی‌فتح‌الله‌زاده در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: هنوز فرهاد مجیدی چیزی به من نگفته است و من از جلسه مجمع که بیرون بیایم از او می‌پرسم که داستان چیست، تا همین لحظه‌ای که با شما صحبت می‌کنم مجیدی هیچ چیزی به من نگفته است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: دلیل این حرف را نمی‌دانم چرا که مجیدی در حال حاضر خیلی خوب برای ما بازی می‌کند و یکی از بازیکنان مؤثر استقلال است، من هم فقط خبر خداحافظی را شنیدم و باید بعد از جلسه با مجیدی صحبت کنم تا ببینم موضوع چیست.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه  موافق خداحافظی مجیدی نیستم، ما به او نیاز داریم و الان در تیم ما جا افتاده و در حال کمک کردن به استقلال است.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کفاشیان: کار برخی آقایان در مجمع درست نبود؛ کارشان عجیب و غریب بود
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:میبدما،رئیس فدراسیون فوتبال ،, |

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، علی کفاشیان پس از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی برگزار شد. شاید اشتباهاتی بوده اما اشکالی ندارد، در مجمع نمی‌شود فقط گفت و خندید. باید چالش باشد و گفت‌وگو صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بحث این است فوتبال ما باید نجات پیدا کند اما کار برخی آقایان درست نبود و دست به کارهای عجیب و غریبی زدند. مجمع خوبی بود، پاسخگوی : کفاشیان: کار برخی آقایان در مجمع درست نبود؛ کارشان عجیب و غریب بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کار برخی آقایان در مجمع درست نبود و کارهای عجیب و غریبی انجام دادند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، علی کفاشیان پس از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی برگزار شد. شاید اشتباهاتی بوده اما اشکالی ندارد، در مجمع نمی‌شود فقط گفت و خندید. باید چالش باشد و گفت‌وگو صورت بگیرد.


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عمران‌زاده: در ۱۰ روز ۵ کیلو لاغر شده‌ام!/ احترام اولیایی واجب است، مرا حلال کند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:میبدما،5 کیلو لاغر ،حنیف‌ عمران‌زاده , |

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در عرض ۱۰ روز ۵ کیلو لاغر شده‌ام و اگر به تمرین بروم هیچکس مرا نمی‌شناسد.

: عمران‌زاده: در ۱۰ روز ۵ کیلو لاغر شده‌ام!/ احترام اولیایی واجب است، مرا حلال کند

حنیف‌ عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: در این 10 روز گذشته روزی 3 جلسه فیزیوتراپی می‌کنم و زیر نظر دکتر نوروزی و خانم محمدی برنامه‌های آماده سازی را پشت سر می‌گذارم که جای دارد از این 2 نفر تشکر کنم.

وی افزود:‌دکتر نوروزی اعلام کرده بعداز بازی با مس از من تست می‌گیرد تا اگر مشکلی نداشته باشم در تمرینات حاضر شوم البته آنقدر خوب تمرین کرده‌ام که 5 کیلو لاغر شدم و شاید اگر به تمرین بروم کسی من را نشناسد.

مدافع تیم استقلال در خصوص پیروزی آبی‌پوشان مقابل فولاد نیز گفت: من بازی را از جایگاه تماشا کردم ولی انصافا بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مستحق برد بودیم. البته نباید از بازی خوب فولادی‌ها غافل شویم چون خیلی دوندگی داشتند ولی ما روی تجربه بازیکنانمان سه امتیاز را گرفتیم و به قول قلعه‌نویی استارت قهرمانی را زدیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
کفاشیان: به دنبال امتیاز‌ از بلاتر نیستیم/شعار مافیا به دلیل آزادی بیش از حد است
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:میبدما،علی کفاشیان ،شرایط تیم نوجوانان, |

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با سفر رئیس فیفا به تهران ما به دنبال امتیازخواهی از وی نیستیم.

: کفاشیان: به دنبال امتیاز‌ از بلاتر نیستیم/شعار مافیا به دلیل آزادی بیش از حد است

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما ، در خصوص شرایط تیم نوجوانان و همچنین سفر کارلوس کی‌روش به برزیل و حضور رئیس فیفا در تهران صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانیم.

فارس: تیم ملی نوجوانان ایران توانست از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند. نظرتان در این باره چیست؟

غیر از این هم انتظار نداشتیم. تیم ملی نوجوانان کادر فنی خوبی دارد و برای اینکه بتوانیم در رقابت‌های جام جهانی با قدرت ظاهر شویم برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده بودیم که خوشبختانه بازیکنان هم توانستند به خوبی وظایف خود را در زمین پیاده کنند ونتایج لازم را کسب کنند. ما غیر از این هم از تیم انتظار نداشتیم.

فارس: 6 نفر از بازیکنان پیش از اعزام به امارات به علت مشکلات سنی که برای آنها به وجود آمده بود از تیم کنار گذاشته شدند. این مسئله تردیدی در تیم ایجاد نکرد؟

بله درست است. اما برنامه‌ریزی‌های فدراسیون در رده پایه به گونه‌ای نبوده که گلخانه‌ای باشد. بازیکن سالاری در تیم وجود ندارد. تیم معطوف به عده‌ای خاص نیست و برنامه‌ریزی‌های ما در سطح گسترده بوده که وقتی نفراتی نتوانستند همراه تیم باشند بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کردیم.



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت روحانی
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:میبدما,جلسه رای اعتماد,حسن روحانی رئیس‌جمهور , |

جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت روحانی از صبح امروز در صحن علنی مجلس آغاز شد.

: پایان جلسه صبح رأی اعتماد به 3وزیر پیشنهادی/تاکید نمایندگان بر مرزبندی جدی با فتنه گران/ جلسه بعدی ساعت ۱۴

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری  میبدما، جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

هم‌اکنون 196 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور دارند که بر این اساس کرسی 93 نماینده مجلس خالی است.بررسی صلاحیت و برنامه‌ها و رأی اعتماد به سیدرضا صالحی‌امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، رضا فرجی‌دانا وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و علی‌اصغر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دستور کار نشست علنی صبح امروز پارلمان است.طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، حسن روحانی رئیس‌جمهور یک ساعت فرصت دارد از سه وزیر پیشنهادی خود دفاع کند. سپس دو مخالف و دو موافق هر وزیر پیشنهادی به ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق، هر کدام حداکثر 15 دقیقه فرصت سخنرانی دارند. البته هر نماینده مخالف یا موافق می‌تواند تمام یا بخشی از وقت خود را به نماینده دیگری بدهد

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها:
عکس: حاج محسن طاهری و مرحوم کافی
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 4 آبان 1392برچسب:میبدما،عقیق،حاج محسن و حاج مرتضی طاهری , |

عقیق: حاج محسن و حاج مرتضی طاهری سیزده چهارده سال بیشتر نداشتند که پاي منبر استاد احمد کافی (خطیب معروف) در مهدیه تهران می‌خواندند؛ همخوانی‌هایی که بسيار زود برادران طاهری را معروف کرد و پیش شیخ احمد کافی جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند.

 خاطره آن ها از اول برخوردشان با حاج احمد کافی شنیدنی است:
 
یکی از جلساتی که با مرحوم کافی بودیم، بسيار جالب و به‌یاد ماندنی است. مراسمی در یزد برگزار می‌شد و ما هم دعوت بودیم که بعد از منبر مداحی کنیم. وسط نوحه‌خوانی بود که ما هر دو شعر را فراموش کردیم. سن و سالی هم نداشتیم و سر‌در‌گم ماندیم. البته مرحوم کافی با تجربه‌ای که داشتند، مجلس را جمع کردند. آنجا بود که متوجه شدم چقدر تجربه در مداحی مهم است و به کمک آدم می‌‌آید.
 
 آن زمان مرحوم کافی مراسم را جمع کردند ولی خاطرم هست تذکری جدی دادند که چرا شعر را حفظ نکرده‌ایم و سهل‌انگاری شد! ‌این ماجرا نکته قابل توجهی است برای جوانانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند. تذكر مرحوم کافی درس است. تکیه كردن به کاغذ می‌تواند مشکل‌ساز شود. ارتباطی هم که مداح باید با مخاطب برقرار کند، چنان که شایسته است اتفاق نمی‌افتد.
 


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
طلاب حوزه یادداشت روزنامه بهار را محکوم کردند
+ نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 4 آبان 1392برچسب:میبدما،۵۱ گروه فرهنگی،علی‌اصغر غروی , |

۵۱ گروه فرهنگی و تبلیغی از طلاب سراسر کشور، یادداشت روزنامه بهار به قلم علی‌اصغر غروی را «بی‌شرمانه» توصیف کرده و تأکید کردند ابطال بدعت‌های اسلام آمریکایی و دفع شبهات بدخواهان را وظیفه خود می‌دانند.

به گزارش میبدما، روزنامه بهار در صفحه نخست شماره 253 خود (چهارشنبه اول آبان 1392) یادداشتی تحت عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» به قلم علی‌اصغر غروی از چهره‌های منتسب به حزب نهضت آزادی ایران منتشر کرد.در پی انتشار این یادداشت، 51 گروه از طلاب حوزه علمیه بیانیه‌ای اعتراضی به شرح ذیل صادر کرده‌اند:هوالحق

 بیانیه تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در محکومیت و ابراز انزجار از سرمقاله بی‏شرمانه روزنامه بهار
 
«الحمدلله الذی جَعَلَ صَلواتَنَا عَلَیْکُمْ وَ مَا خَصَّنَا بِهِ مِنْ وِلایَتِکُمْ طِیبا لِخُلُقِنَا وَ طَهَارَةً لِأَنْفُسِنَا وَ تَزْکِیَةً لَنَا وَ کَفَّارَةً لِذُنُوبِنَا»
 
در آستانه ربیع ولایت؛ عید الله الاکبر، که خداوند متعال با امر به ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین(علیه افضل صلوات المصلین) دین را کامل و نعمت را تمام ساخت، پاییز‌صفتان بی بهره از بهار امامت به هرزه‌درایی قلم گشودند و بی‌مایگی خود را چون سفیهان، عریان ساختند.


ادامه مطلب


برچسب‌ها:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...